24. jaanuar 2005

Tehtud

Nii, täna oli siis viimane eksam selle sessi jooksul (mitte et mul jaanuaris oleks üldse rohkem eksameid olnud). Et siis peaks nagu vaheaeg olema või nii. Aga tegelikult on mul veel ju tegemata see pagana projekt ja mul on ausõna plaan seda tõsiselt tegema hakata (alates homsest, täna ma puhkan :p), seega puhkusest on asi kaugel. Või vähemalt peaks olema. Ma ei suuda viimasel ajal üldse õppimisele pühenduda, kõik muu paistab olevat prioriteetsem.........huvitav, millest see tuleb?
Ja muide, igasuguseid teadlasi ei maksa uskuda. Keegi onu oli välja arvutanud, et 24. jaanuar on kõige masendavam päev aastas. Minu meelest pole tänane päev küll eriti masendav....samas kui tänane päev oleks kõige masendavam, siis peaks ju aasta väga lilleline tulema........ei, mul on juba olnud masendavamaid päevi kui täna sel aastal, seega too teadlane ajas soga. Vot!

Kommentaare ei ole: