15. veebruar 2005

Oli kõva pidu

Niisiis, eile oli meie üks kõvemaid pidusid. Millest ma seda järeldan? No sellest, et hommikul seitsme paiku oli mul ukse taga naabriplika, kes kurtis, et tema ei saanud meie laulmise tõttu magada ja nüüd temal pea valutab ja ei saa kooli minna, aga test on täna. Paha lugu küll. Need on need nõukogude ajal ehitatud majad, kus kõrvalkorteri tegemised on naabritele ülihästi kuulda. Aga tundub, et tänapäeva noorus pole see, mis ta omal ajal oli. Ühest magamata ööst kohe nii suur peavalu, et kooligi ei saa minna. Kuidas nii saab? Ja tegelikult arvan ma, et see oli ainult ettekääne. Kindlasti oli tal testiks õppimata ja nüüd sai selle tuua ettekäändeks koju jäämisele. Aga noh, mõeldes kaaskodanikele on meil järgmiseks ürituseks minu juures kolm varianti. Me
a) ei laula üldse
b) laulame makimuusika saatel
c) hakkame laulmisega varem pihta ja laulame enne 12 ära (siis ei tohiks kellelgi vingumist olla)
Peale laulmise oli muidugi eilse päeva tähtsündmuseks Romani ettepanek Triinule (lõpuks!!!). Triin oli üllatunud, mis oli üks eesmärkidest.
Aga igatahes minu meelest oli tore pidu. Vähemalt mulle meeldis :)

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Ma kaeban naabrite peale nüüd...Paha lugu küll. Ma arvan, et järgmisel peol sinu juures teeme su naabrile väikese kingituse, mis sisaldaks salapärast purgikest unerohuga ning kõrvatroppe.

kõige laisem laiskloom ütles ...

eino, ma ei ütle midagi.. või siis ikkagi: misasja tulla ennast kaebamisega väsitama järgmise päeva hommikul? tuleks siis öösel ja kärataks VAIT..