18. juuli 2005

Käisin, nägin, naersin

Käisin siis eile kinos ja nägin ära filmi "Pöidlaküüdi reisijuht Galaktikas". Päris naljakas oli. Juhtusin kodus enne Nädalast selle filmi kohta lugema, seega teadsin pisut asjast. Need, kes raamatut lugenud on, teavad kindlasti kogu lugu, see pidi vist üsna sarnane olema, kuigi osasid asju olla muudetud (vähemalt nii ma lugesin artiklist). Eks ma üritan selle raamtu ise ka millalgi läbi lugeda. Ja järgmine film pidi ka varsti tulema, filmi lõpp lubas ka seda aimata.
Üks päris lahe asi, mis seal filmis oli, oli see relv, mis pani sind nägema asja teise inimese seisukohast. Eriti hea oli see kui Marvin sellega Vogonite pihta lasi. Samas selline asi oleks väga kasulik - poleks enam vaja halada kuidas mehed naisi ei mõista, lased lihtsalt mehe pihta ja ta näeb kohe asja sinu seisukohast. Ja sõjad oleksid ka siis väga lühikesed või ei saaks neid üldse tekkida, sest iga hetk on võimalik panna vastast nägema asju nii nagu sina neid näed.
So long and thanks for all the fish!

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Käisin ka vaatamas. No raamatute vastu ikka ei saa, aga käis kah. Ma olen alati arvanud, et raamatu lugemine enne filmi vaatamist rikub mingil määral filmi ära (mind lihtsalt ajavad need miljonid pisimuudatused ja paar suurmuudatust nii hirmus vihaseks). Muide, ma ei poolda ka seda varaianti, et kõigepealt vaatad filmi ja siis loed raamatut, (kahandab justkui raamatu väärtust) sest siis jääb oma ajul tööd väheseks ja suures osas tekib teosest mitte sinu enda vaid filmimeistrite ettekujutus kuidas see kõik võiks välja näha...

Nagu näha, keeruline olukord.

Aga Marvin on üle prahi...

kõige laisem laiskloom ütles ...

ma plaanin ka ära vaadata, pean nendele lubadele ju järgi minema Tartusse nagunii.. ja selleks ajaks olen ilmselt nati rikkam kah, kui Muhu vald oma lubadust ei murra..

p.s raamatu lugesin ma juba läbi

Anonüümne ütles ...

Irdun üldisest arvamusest ja ütlen sirgelt välja et film oli suht saast. Selle filmi mitte tegemine oleks kindlasti nii mõnegi suure puu püsti jätnud või 10 l vett puhtaks jätnud...ja mitte keegi poleks seda filmi taga nutnud. A nuh..maitse üle ei vaielda...eriti nii....:D
Mr M.