2. august 2005

Maamõõtja elust

Oli mind sellega juba tükk aega ähvardatud ja eile sai see siis lõpuks teoks - läksin välja maad mõõtma (tglt kui päris aus olla käis põhiliselt gaasitrassi mõõtmine, aga see selleks). Eilsesse päeva sobis see hästi, sest ma olin terve päeva maha lebotanud ja siis kui tööpäev tglt läbi oleks pidanud saama, sai lõpuks ka nats asjalik oldud. Mina olin see, kes vaia hoidis, mis tähendas, et ma pidin seisma ja seda toigast ilusti otse hoidma ja prisma õigesse suunda keerama. Polnud eriti raske, kuigi natuke raskendas seda minu käte värisemine. Ja just siis kui tuli 10 sek asja kenasti paigal hoida, tulid igasugu putukad mulle käe peale ronima ja kõditama. Sadistid! Umbes 2,5 tundi läks kokku aega sellega. Kokku sai 56 korda vaia paigal hoida.
Täna hommikul läksime teise kohta mõõtma. Minu õnneks läksime ikka kaheksast mitte kella viiest nagu Erik aeg-ajalt Margusega mõõtmas käib. Nüüd oli mul juba enam-vähem teada, mida teha tuleb. Selle võrra oli asi lihtsam. Natuke uurisin seda aparaati ka (Geodimeter, kui see nimi kellelegi midagi ütleb), aga jäin siiski vaiahoidmise juurde. Selgus ka, et 8. kanal millel meie raadiosaatjad on, on väga populaarne, mingi A-kat sõiduõpetaja jagas oma õpilasele käsklusi sellelt kanalilt. Päris naljakas oli kui aeg-ajalt kostus, et "pööra paremale" või "mine rohkem vasakule" :P
Nüüd pusin eile mõõdetud punktide põhjal kaarti teha.

Kommentaare ei ole: