26. märts 2006

Eesti värk

Huvitav kas telekavade kokkupanijad on meist kellegi järel nuhkinud. Eelmine nädalavahetus arutasime, et võiks Sigade revolutsiooni vaadata ja täna näidatigi seda kanal 2-st. Sättisin siis ennast teleka ette ja vaatasin ta ära. No algus oli minu meelest täielik jura. Väga segane ja hüplik ja dialoogid olid sellised imelikud. See osa kui asi tõeliseks revolutsiooniks läks oli täitsa ok. Aga minu meelest oli see film kuidagi liialdatult seksuaalse alatooniga. Võibolla asjad olidki nii tol ajal, ega mina ju ei tea, aga mind see häiris. Nii et mul on hea meel, et sai see telekast ära nähtud, kui oleks laenutanud, oleks pärast ehk rahast kahju olnud. Röövlirahnu Martiniga ei anna ikka võrreldagi.
Järgmine laupäev on Malev etv-st. See pidi hea olema. Ja ma üritan selle auto ka ära näha.

2 kommentaari:

tujukas ütles ...

Nojah, tahtsin ka seda revolutsiooni vaadata aga suures linnugripi tuhinas läks meelest ära:S
Paljude meelest on Malev verisevõitu film aga mulle igatahes meeldis:)

kõige laisem laiskloom ütles ...

minu meelest oli Malev suht vaadatav, aga kohati oldi natuke eestlaste lolluse rõhutamisega üle piiri mindud.. aga eks see hea maitse piiri pealne mäng oligi