10. august 2006

Puhkusel

Nii lõpuks on ta käes, see kauaoodatud ja pikalt planeeritud puhkus. Ja kes arvab, et puhkus tähendab seda, et on aega lebotada ja voodis vedeleda jne, siis see eksib. Vähemalt esialgu näeb minu puhkus natsa teistmoodi välja. Nimelt niimoodi:
11-13 august - Sankt Peterburg (ammu olen tahtnud sinna minna, homme hommikul vara vara asungi seda mõtet teoks tegema ja et kindlustada seda, et silmailu oleks, võtan Ilu endaga kaasa :P ...no ja tema venekeele oskus kulub ka seal kindlasti marjaks ära)
15 augusti õhtu kuni järgmise nädala lõpp - Otepääl, raievõistlustel tõlk (vabatahtlike listist leiab alati huvitavaid viise oma aja sisutamiseks :))
20 või 21 august kuni 25 august - Saaremaal vanaema-vanaisa juures
Viimased kaks puhkuse päeva olen plaaninud kodus veeta.

Nagu te ülaltoodud plaanist aru võite saada, on järgneva kahe nädala jooksul minuga kontakti saamiseks telefon pisut usaldusväärsem meetod kui see, et mind MSNi oodata või mulle meil saata ja loota, et ma seda lähemal ajal loen. Järgneva kolme päeva jooksul ei satu ma kindlasti netti ning Otepääl ei usu ma ka, et asi väga netine on. Saaremaal on mul ilmselt võimalik oma meili kontrollida, sest tädil on nett ja võibolla võtan Villemi ka saarde kaasa ning kui ma siis mõne wifi ala leian, võin isegi online sattuda. Vot nii!

Kommentaare ei ole: