11. september 2006

Kontrollimatusest

Eelmises sissekandes kirjutasin ma sellest, kuidas ma kontrolli oma arvuti üle ära andsin, sel nädalavahetusel kogesin ma seda, mis tunne on autoga sõita, kui see nagu polekski sinu kontrolli all. Ei, ma ei kihutanud teelt välja ega midagi, lihtsalt autol pandi cruise peale (maakeeli peaks see püsikiiruse hoidja olema). Kuidagi imelik on sõita, kui jalad pedaalidel ei ole (kuna tegemist oli automaatkäigukastiga autoga, siis vasak jalg igavles nagu nii), tõesti selline tunne nagu ise ei kontrollikski kõike, mis auto teeb. Tegelikult oli väga lihtne kontroll tagasi saada - tuli ainult pidurit vajutada. Samas ei olnud selle auto puhul ise pedaale kontrollides ka väga hea sõita, sest gaasipedaal oli nii kõva vedruga, et ma pidin ikka päris kõvasti jõudu rakendama, et normaalset kiirust kätte saada. Lõpuks harjusin ära ja siis arvatavasti ületasin kiirustki (päris kindel ei ole, sest spidomeeter oli armatuurilt ära tõstetud... eks see ole jah selline ebavajalik iluasjake või nii).
Kui juba autode peale jutt läks siis mainin selle ka ära, et käsipidur e õige nimega seisupidur (kui mu mälu mind nüüd ei peta), olgu ikka selline kang kahe istme vahel. Millalgi näitas mingis autosaates uut Audit, millel oli see ainult nupp... väga lahja mu meelest. Nüüd aga nägin, et see võib olla ka pedaali kujul. Ka see variant on minu meelest tobe. Seda ei saa ju enam kässariks nimetada...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

jaa jaa, praegu ei kontrolli sina oma arvutit ega autosid....varsti hakkavad nemad sind kontrollima....

Anonüümne ütles ...

huvitav, minul prl. Kitsega sõites on kogu aeg selline tunne, nagu poleks ta minu kontrolli all :b
Ja pedaaliga seisupidurit tuleks siis analoogselt jallariks nimetada.