19. november 2006

Mpsi 7 päeva vanemaks tegemisest

Ma ei oleks uskunudki, et minu ühinemine REAG-ga ja peatne roheliste erakonna liikmeks saamine nii suurt poleemikat tekitab. Kõige hämmastavamad olid küsimused a la "mis kasu sa sellest saad?". Kas tõesti peab igal pool mingi kasu mängus olema? On see siis nii mõistetamatu, et keegi võiks tahta lihtsalt oma panust anda? Ma olin tõesti üllatunud selle üle eile. Aga kellel tõesti tekkis küsimusi loodava erakonna kohta, siis külastage loodava erakonna kodulehte.

A muidu oli täitsa tore sünnipäev. Läbivateks teemadeks olid kapid, inglid, võõrsõnad ja loomulikult oli vanaema retsept jällegi poulaarne. Aga Roman pole suutnud kogu selle aja peale veel retsepti pähe õppida, tuli muudkui paberi pealt järgi vaadata. Ning siis veel loomulikult kass, kes pääses napilt kolmanda mõõtme kaotusest. Õhtu lõpus üritasime teda ka jooma õpetada, aga kahjuks ei võtnud õppust. Veel.

9 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

EI RIKU kiisumiisut ära!!! nii noorelt.. ja kui mind peaks vahel veel majutatama selle katuse all, siis ei ole üldse tore, kui kakerdav ja alkoholi järgi lehkav kiisu pähe plartsatab kuskilt...

Anonüümne ütles ...

no tegelikult ei tekitanud see niivõrd tõelist poleemikat, kui lihtsalt andis hea põhjuse sinu kallal aasida... aga tore muidugi, kui inimene söandab kapist välja tulla ;)

Unistaja ütles ...

Laisik, ole rahulik, ta ei võtnud ju õppust. Veel :P Ja alati on ju see võimalus, et kui võtabki õppust, siis ei anna talle enne seda alkoholi, kui sina sinna lähed. Ma loodan, et talle vähemalt poes ei müüda...

Mõned aasisid, aga mõned kohati lausa ründasid. Ja minu meelest ei saa selle kohta küll kapist välja tulek öelda. Olen ma varjanud oma rohelist maailmapilti? Väitnud, et ma olen tulihingeline põlevkivikaevandamise toetaja? Oma arvates küll mitte.

Anonüümne ütles ...

põlevkivi on ka looduslik, võiks õelda et lausa rohelisest tekkinud

tujukas ütles ...

Mina soovin sulle igatahes jõudu selle erakonna töös osalemisel.
Arvatakse, et lihtliikmel pole erakonna poliitika kujundamisel mingit tähtsust aga oma kogemustest lähtuvalt võin kinnitada, et demokraatlikes erakondades kujundavad selle organisatsiooni näo ikkagi lihtliikmed.

Nii, et jõudu!

Unistaja ütles ...

Anonymus, kas sa fossiilsetest kütustest ja nende mõjust keskkonnale oled midagi kuulnud?

Anonüümne ütles ...

oi Maris. Ma tahan sinuga sel rohelisel teemal veidi vaielda mõne joogiklaasi taga :) Teed jooma tuled nädalavahetusel (kui aega on)?

Anonüümne ütles ...

kuulda on igasugu mula. aga ehitage oma roheline küla valmis, mida te niisama mulisete.
ja kas päikesepatareidele elementide valmistamine ei kuluta üldse meie maavarasid ja nenede valmistamisel ei paisku õhku kahjulikke gaase??

Unistaja ütles ...

Anonymus, minu meelest ajad sa praegu sassi energia tootmiseks vajalikud seadmed ja tooraine. Loomulikult kulub päikesepatareide elementide tootmise peale ressursse, aga sama moodi kulub ressursse ka masinate valmistamiseks, mille abil põlevkivi kaevandatakse ja naftat hangitakse. Küsimus on pigem selles, kas tooraine, millest energiat toodetakse, on taastuv või mitte. Ja ma loodan, et ei pea hakkama siinkohal selgitama, millised eelpoolmainitutest seda on ja millised mitte.

Ja ole rahulik, rohelist küla ehitatakse. Teadupärast ei valminud ka Rooma linn ühe päevaga.