3. märts 2007

Klient on kuningas

Käisime täna vanematega Võrus Selveris, et osta tänaseks torti ja alkoholi (mu peohooaeg hakkab juba täna pihta :p). Kuna partnerkaardiga on viis päeva enne ja pärast sünnipäeva soodustus kangele alkoholile ja Selveri köögi toodetele, siis ostsime ka koju mõningaid kangema kraami pudeleid. Kassas andsin siis mina oma partnerkaardi ja ema maksis, aga pärast maksmist hakkas tšekki vaatama ja selgus, et polegi soodustust tehtud. Hakkas siis küsima müüja käest, et miks pole. Selle peale helistati kuhugi ja tuli üks teine töötaja ning hakkas meiega tegelema. Läksime siis ühe tühja kassa juurde, kus siis kõik asjad, mis soodustuse alla käisid, uuesti läbi löödi neilt see sooduka protsent maha arvestati. Enne alkoholiga arveldama asumist vaatas veel mulle otsa ja küsis, et kas ma ikka olen nii vana, et võin alkoholi osta. Vastasin, et olen 23 (viimasel ajal olen ma ära harjunud, et mind enam ei peeta nii nooreks, sest isegi Maasikas ei küsitud dokumenti uksel näha ja alkoholi olen saanud ka dokumenti näitamata osta). Asi võttis kokku päris palju aega, aga lõpuks sai korda ja vahe maksti tagasi. Nii et klient ikkagi on kuningas, vähemalt mõnel pool :)

Kommentaare ei ole: