16. aprill 2007

Rohelus

Laupäeval olin tubli Eesti Rohelise Liikumise liige ja käisin Rohelisel Foorumil ja üldkogul. Nii nagu ma ka eelneval kahel aastal teinud olin. Ja seekord olin ma häälekam kui kunagi varem ERLi üldkogul. Ei, ärge saage valesti aru - ma ei võtnud häälekalt sõna (vastupidiselt minu jutukusele kambakeste koosviibimistel ja muudel taolistel üritustel, olen ma sellistel üldkogudel ja teistel tõsisemat laadi koosolekutel enamasti vait), vaid mind volitasid enda poolt hääletama ka Laisik ja Saarlanna.
Foorumil räägiti arengukoostööst ja õiglasest kaubandusest, pistu silla võimalikust mõjust Saaremaa majandusele ja viimane ettekanne oli Jõhvi vallavalitsuse arendusnõunikult. Vahele lõuna ja siis üldkogu. Järjekordselt oli tegemist sellise äärmiselt rahuliku ja tsiviliseeritud koosolekuga. Kõige suuremaid kirgi küttis ühe programmi nimi (ühele neiule ei meeldinud, et planeeringud kuuluvad keskkonnapoliitika programmi alla kuna, planeeringutel ei olevat poliitikaga midagi pistmist... tegleikult oli probleem pigem selles, et eesti keeles puudub teine vaste ingliskeelsele sõnale policy, mida selle poliitikaga tegelikult mõeldi). Arutleti siis selle üle, et mis selle programmi nimi ikkagi olema peaks, kuni lõpuks üks noormees tõusis püsti ja ütles, et see vaidlus on täiesti mõttetu. Ilmselt inimesed suuremas osas nõustusid temaga, sest kui kõik kolm hääletusele pandi, siis võeti vastu asi nii, nagu ta alguses oli. See noormees muide kandideeris ka juhatusse ja ka valiti sinna. Üks uus noormees sai veel juhatusse. Teised jäid samad kes enne (uued tulid nende asemele, kes eelmisel aastal valitud juhatusest nüüd Riigikogus on).
Pärast seda, kui kogu see asi läbi oli, tuli mul leida tee bussijaama. Jaanika oli mulle küll ilusasti näidanud, kus suunas miski asi on, aga kui ma sealt rahvusraamatukogust välja astusin, ei olnud mul ikkagi õrna aimugi, et mis kus olla võiks. Aga pärast mõningast nõuküsimist leidsin õige suuna kätte ja jõudsin kenasti bussijaama. Siinkohal üks palve: kui keegi näeb kusagil müügil sellist parajalt väikseks kokku käivat Tallinna kaarti, siis andke teada, mul oleks seda vaja.

Ja nüüd üleskutse kõigile, kes tunnevad, et tahaks midagi kasulikku värskes õhus teha. Nimelt on Tartus praegu heakorrakuu ja selle raames toimuvad koristustalgud. Koristatakse Nõlvaku tänva kanti. Toimuvad talgud 21. ja 28. aprillil, mina isiklikult võtan osa 28ndal. Kui kellelgi huvi on, tulge ka.

Eile nautisin koos Maailmaparandajaga seda imelist ilma, mis praegu väljas on. Üritasin endale kah natuke värvilisemat jumet saada, kui valge, aga ilmselt ei õnnestunud (ma olin natuke vähe aega ka vist). Aga mõnus oli ikkagi - istud muru peal (või õigemini päikesetekil), lased päiksel ennast soojendada ja lihtsalt oled.

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Oli jah mõnus seal päikesetekil. käisin täna ka... nina on punane...
ja talgutele tulen igastahes :D

tujukas ütles ...

Mina ei jõudnudki sinna foorumile, järjekordselt:S