25. mai 2007

Võimatu sai võimalikuks

Nii... läbisin järjekordselt praamile koha broneerimise kadalipu. Seekord olin targem ja läksin umbes 15 minutit enne keskööd Saaremaa Laevakompanii lehele. Aga tundub, et samamoodi talitajaid oli teisigi, sest asi liikus ikkagi suht aeglaselt. Minu arvuti kella järgi jõudsin ma paar minutit enne keskööd sinna lehele, kus on broneerimiseks avatud kuupäevad, aga 24.06 oli juba rohelist värvi ehk siis avatud broneerimiseks. Noh, vajutasin peale ja oh seda haruldast vaatepilti - ära oli broneeritud kella seitsmene ja kella viiene praam, ülejäänudel oli veel vabu meetreid. Mõtlesin natuke ja otsustasin kella kahese kasuks. Vajutasin peale, sisestasin auto registreerimisnumbri ja siis hakkas kadalipp pihta - the page cannot be displayed... oi ma vihkan seda lauset. Püüdsin siis backiga ja refreshiga... tagasi, jälle uuesti edasi... kaks korda jõudsin broneeringu kinnitamise leheni, aga panga lehele, et ülekanne ära teha, ei saanud, selle asemel tuli jälle see vihatud lausega leht. Miskit pidi jõudsin ma ühel hektel tagasi liinide lehele. Sellel oli loomulikult kahanenud märgatavalt broneerimiseks avatud liinide arv. Kahesel oli veel viimased 5 vaba meetrit. Vajutasin OK, kirjutasin auto numbri, jõudsin broneeringu kinnitamiseni, jõudsin panga leheni, tegin ülekande ära... ja tagasi kaupmehe juurde, et kinnitus broneeringule saada, mind ei lastud. Järjekordsed refreshid ja backid ja jõudsin tagasi sellele lehele, kust ma maksmist alustasin. Seal oli tekst, et makse sooritamine ebaõnnestus ja makse peab laekuma 30 minuti jooksul, muidu broneering tühistatakse. Ega siis muud kui vajutasin ruttu uuesti hansapanga nupule, tegin ülekande.... ja sain tagasi kaupmehe juurde, nägin oma silmaga kinnitust :DDD Mul on nüüd broneering 24. juuniks kell 14.00 väljuvale praamile :DDD

P.S. Seekord läks isegi üle tunni aja kokku selle broneeringu tegemiseks. Aga arvestades seda, et ma sain, mida tahtsin, siis on seekord vähemalt asja ette see ajakulu läinud :)

P.P.S. Mina ei saa aru, miks seal lehel peab nii palju neid pilte olema. Ok, avalehel jah, aga seal, kust edasi läheb broneerimise peale, võiks olla asi ilma piltideta ju. Nii palju kui minu dumbuseri mõistus seda asja võtab, kulub suurem osa aega lehekülje avamisest piltide allalaadimise peale ju. Ma usun, et asi oleks kindlasti kiirem, kui pilte poleks.

P.P.P.S. Samal ajal kui mina SLK lehega vägikaigast vedasin, hakkas minuga MSNis rääkima inimene, kes mulle juba mitu aastat raha võlgu oli. Küsis arve numbri ja (väidetavalt) kandis raha üle. Kontrollida ma seda ei saa kahjuks, sest hansapank hetkel ülevaadet ei näita (seega ei tea ma ka praegu, kas ma maksin oma broneeringu eest siis kaks korda või ei). Eks päeval paistab.

Kommentaare ei ole: