13. september 2007

Kabatšokki keerutades...

Teisipäeval kutsusin rahva enda juurde, sest selgus, et nad polegi minu uue sisustusega ja remonditud kööki näinud (suvel ju polnud mingit tahtmist kuuma pliidi ees möllata). Ja kuna mul oli järjekordselt üks suvikõrvits üle, siis sai see supiks keedetud (põhimõtteliselt oli retsept sama nagu hautise puhul, aga vett läks natsa rohkem, makarone panime ka sisse ja hakkliha asendasime broilerifileega).
Seekord oli ka meie ainus meesesindaja kohal (tal oli küll vabandus olemas varem lahkumiseks, aga siiski tuli). Ja ta mitte ainult ei olnud kohal, vaid kooris ja hakkis kabatšoki (või kurgi nagu ta seda nimetas) ning maitsestas (see küll lõppes minu karjatusega "aitab, see on ju pipar"). Üleüldse olid esimesed saabujad kõik ühest asutusest (mina olin ainus, kes seal ei tööta), mistõttu tekkis kahtlus, et mida ma seal õigupoolest ikkagi korraldan :p Aga tegu ei olnud siiski selle asutuse kokkutulekuga, mõningase hilinemisega saabusid ka teised.
Supp igatahes maitses hästi... ja hakkas lõpuks pisut hautist meenutama, kuna vedelikku oli natsa vähe (ja tookord kui ma hautist tegin, kippus asi natsa suppi meenutama.... tüüpiline).

Ja magustoiduks tegime õunakooki. Oli põnev vaadata, kuidas professionaalid töötavad :p (no kui inimene on ikkagi 4 sarnast kooki nädalavahetusel teinud, siis ta on ju proff). Kahjuks aga selgus, et ka uus gaasiahi kõrvetab koogi alt ära, mistõttu sai kook seedimisele väga hea.

Kommentaare ei ole: