8. detsember 2007

Ülemaganud

Tänase päeva magasin ma praktiliselt maha. Või noh, vähemalt valget aega ma eriti ei näinud. Aga eks ma sain suht hilja magama ka. Sest eile oli suur ärasaatmispidu. M. sõidab tagasi koju, kus ta üle kolme aasta käinud ei ole. Aga ta üritab tagasi tulla (kui bürokraatiamasin võimaldab).
Aga natuke siis eilsest. Päris suur ja huvitav seltskond oli koos. Ja päris mitu inimest, keda ma esimest korda nägin. Nende seas ka see noormees, kelle soovitusel M. Eestisse üldse sattus. Ja tuli välja, et see noormees õpib keskkonnatehnoloogia doktorantuuris ja on pärit Saaremaalt. Lisaks olid seal veel paar baski meest, keda kuulates tuli tõdeda, et ladina-ameeriklased ei räägi kiirest, baskid räägivad (ka inglise keelest oli suht raske aru saada, nende hispaania keelest aru saamine oli minu jaoks täiesti lootusetu ettevõtmine). Ja olgugi et M. ära läheb, tuleb välja, et Tartus on veel kolumblasi, eile oli Wildes igastahes esindatud kogu Tartu kolumblaste populatsioon. Kokkuvõtteks oli tore rahvusvaheline istumine, mõningad läksid pärast veel edasi, aga mina loobusin... kodu ja voodi tundusid sel hektel juba liiga armsad kohad olevat.

4 kommentaari:

Murueit ütles ...

Mina magasin eile, s.t. ka laupäeval poole päevast maha, kell 15 leidsin, et ilge häbematus on terve päev maha magada ja ajasin end vastu tahtmist püsti (oleks veelgi maganud - näete jah, ma võtan endale isegi magamiseks aega... vahest). Magada on mõnus! :D
A' tegelikult tahtsin ma hoopis küsida, kes on see tegelane, kes kk.tehn. doktorantuuris õpib - sportlik huvi tekkis - ma peaks teda ju üsna hästi teadma siis. :P
Ütle mulle palun nimi, privas või msn-is. :)))

Murueit ütles ...

P.S. Ja kui ta veel Saaremaalt ka pärit on - see on liiga suur kokkusattumus.
Minu teada on seal doktorantuuris praegu 2 inimest Saaremaalt (kui viimaste aastatega just mõni 'pärl' lisandunud pole) - ja üks neist olen teatavasti mina. :P

Unistaja ütles ...

Kusjuures kui ma küsisin, kas ta sind teab, siis ei teadnud. Ainus nimi, mis tal kkt-dest tuttav tuli, oli Kalev... teada teavad küll vist kõik :P

Murueit ütles ...

Milline Kalev..?? Kkt-des.. hmm...