21. veebruar 2008

Ratturi lõbus elu

Olen mõnikord mõelnud, kui mõni teine rattur vastu sõidab, et kas peaks tervitama nii nagu bussijuhid või rekkajuhid omavahel tervitavad. Täna aga juhtus selline tore lugu, et tulin mina Rimist välja ja läksin oma ratta juurde seda lukust lahti tegema, kui samal ajal sõitis üks noormees sinna rattahoidla juurde ja ütles mulle: "Tere". Ma siis teretasin vastu, ise küll pisut üllatunud, et kas ma peaks teda tundma vms. Aga tegelikult oleks ju tore, kui kõik ratturid tõesti üksteist tänaval teretaksid. Selline mõnus kogukonna tunne tekiks.
Ja kui juba jutt ratastele läks, siis on hea tõdeda, et tänu rattaga tööle tulemisele teen ma mõne inimese päeva rõõmsamaks. Vähemalt nii mulle täna töökaaslane väitis, kui ta õhtul mind vaatas (ma olin täies ratturivarustuses) ja naerma hakkas ning ma küsisin, et miks ta naerab (sest ta oli varemgi mind selles riietuses näinud).

Kommentaare ei ole: