6. juuli 2008

Raamat tänapäeva mässajast

Et mitte pealinna sõiduks kuluvat aega niisama surnuks lüüa, olin võtnud kaasa Laisikult laenatud raamatu Johnny Deppist. Loomulikult ei suutnud ma terve sõidu ajal seda käest panna. Ja ka tagasiteel (kuigi olin arvanud, et bussis ei ole hea lugeda) panin raamatu käest alles natuke enne Tartut, sest väljas läks juba liiga hämaraks, et lugeda. Loomulikult ei saanud jätta seda raamatut kauaks niisama lebama, enne kui see läbi on ja nii ma siis täna lõpetasingi selle.
Pole midagi öelda - Johnny Depp ON lihtsalt suurepärane näitleja. Raamatus on ära kirjeldatud kõik, mida ma ise nii hästi pole osanud sõnadesse panna, aga mida olen tajunud tema osatäitmisi vaadates. Ka raamatust kõlab läbi lause, millega ma ise 100% nõus olen - ükskõik kui halb ka film ei oleks, Deppi näitlejatöö on alati hea.
Muidugi tekkis ka vastupandamatu soov ära vaadata kõikvõimalikud filmid, kus Depp mänginud on (üks on olemas ja ootab juba pikemat aega vaatamist).

1 kommentaar:

kõige laisem laiskloom ütles ...

100 % nõus. peale raamatu lugemist otsustasin ise ka hakata vilme ära vaatama. arva, kas ma olen sellega kuhugi jõudnud...