13. jaanuar 2009

Töövõit

Nagu ma siin blogis ka ilmselt maininud olen, on praegu seis selline, et tööjuures on 4 sööjat, kellest 3 (ehk siis kõik peale minu) on mehed. Mis omakorda tähendab seda, et keegi peale minu nõusid ei pese. Siiski, paar korda on juhtunud, et on oma taldrik puhtaks pestud. Aga eile juhtus selline lugu, et tulin mina puhtaks pestud taldrikutega tagasi puhkeruumi, kus ülejäänud töökaaslased leiba luusse lasid ja vestlesid. Hakkasin radiaatoril kuivavat rätikut võtma, kui üks töökaaslastest küsis naljaga pooleks, et kas annan neile kõigile nüüd rätikud. Sellist asja ei lasknud ma endale 2 korda öelda - vastasin selle peale "Aga palun!" ja andsin kõigile kolmele rätikud kätte. Ja kuivatasid kenasti nõud ära :D Vat seda saab nimetada töövõiduks. Töövõiduks kolleegide ümberkasvatamise osas ;)

Kommentaare ei ole: