3. märts 2012

Uus postitus

Vaatasin, et eelmise postituse kommentaariumisse oli Maailmaparandaja kirjutanud, et nõutakse uut postitust. Aga palun, siin on postitus.
Et miks ma nii harva kirjutan... noh, blogid ja blogimine on kuidagi tahaplaanile jäänud. Ei jõua neid eriti lugemagi, ise kirjutama veel vähem. Viimasel ajal pole nagu blogimise tuju ka peale tulnud, isegi kui on võibolla aega leidunud. Lisaks on tekkinud teatav vastumeelsus liigse info postitamise osas internetti. Võibolla on see osaliselt tingitud sellest, et meil on uue kolleegiga viimasel ajal jutuks olnud erinevad blogid, mida ta lugenud on ja see, mida inimesed internetis avaldavad. Mul küll midagi sellist, mida tema lugenud on, ilmselt ei oleks kirja panna ja kui olekski, siis ma ilmselt ei postitaks seda avalikult internetti, aga see on pannud natuke mõtlema selle üle, et mida on mõistlik postitada. Paraku need asjad, mida oleks piisavalt turvaline postitada, ei tundu enam eriti huvitavad, et neid üldse postitada, nii et jah, minu blogi on suhteliselt vaikseks jäänud ja mul on kuri kahtlus, et see ei elavne ka lähiajal. Aga ma arvan, et sellest ei ole hullu - seda rohkem on rääkida, kui sõpradega kokku saame.

Kommentaare ei ole: