8. aprill 2005

Niuniuniuniuniuniu

Ok, nüüd on see ametlik. Ma ei salli reedeid. Keskkooli lõpus ja esimesel-teisel kursusel olin ma ka suur reede vihkaja, vahepeal olid nad mulle suht suva, aga nüüd on juba teist nädalat järjest nädala halvim päev reede. Väikesed asjad viivad mind nii endast välja, et lausa õudne hakkab. Mulle ei meeldi, kui mul paha tuju on. See on kohutav. Ja siis alati asjad kuhjuvad. Nagu see pagana MSNgi. Ma saan aru kui webmessenger mind kogu aeg välja viskab, aga ei, nüüd juba kodus ka see tavaline. Ennekuulmatu!!! Võibolla hoopis MSN vihkab mind. Ja seda täiega. Suurim vihavaenlane lausa. Täitsa vanduma võtab kohe. ****** **** ***** ******* **** **** **** /tsenseeritud/
Aga noh, tundub, et nüüd hakkab üle minema. Ju ma siis leidsin selle tõusva õhuvoolu ikkagi üles.

Kommentaare ei ole: