14. aprill 2005

Tähelepanuväärne päev

Eile oli siis see ajalooline päev kui Maris esimest korda ühe ujumaskäigu jooksul terve kilomeetri ära ujus. Ma mäletan küll kui meeletu distants see alguses tundus, kui me alles hakkasime ujumas käima ja Piret teatas, et ta kilomeetri ära ujus... njaa, progress :) Ära sai söödud ka aprilli burger (elagu kalorid) ja õhtul kodus sai veel pitsat ka :)))) Seega ma usun, et kõik kalorid mida ma vähegi kaotada võisin, said asendatud uutega (ega neid pole raisata ju). Ja kahe uue plaadi võrra sain rikkamaks. Nüüd saan jälle uusi lugusid kuulata (väike vaheldus Die Toten Hosenile, millest oli saanud mu viimase aja põhiartikkel). Ja õhtul tegin veel ühte asja, mida ma kunagi varem teinud ei olnud - nimelt vedasin teise auto nööriga bensiinijaama. Uskuge mind, nii on palju raskem sõita ja pealegi on see paras kunsttükk. Aga kuna tagumine auto mulle otsa ei sõitnud ja bensiinijaama me jõudsime, siis võib seda kordaläinud asjaks lugeda.

Muide, nendele uue rubriigi õhutajatele ütlen ma niipalju, et enne kui kolme ülesannet täis ei ole, ärge lootkegi, et ma midagi teen, nii et kui te ei taha, et see rubriik ka hingusele läheb, andke aga ülesandeid.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Tubli!!!

No varsti oled siis ju maratonujuja!

Kas võib rohkem ülesandeid ka anda kui üks? Siis võiks teha mängu, et pille ütleb midagi ja maris täidab selle ülesande. Seda muidugi vastutasuks kui Maariš vaevub ka minu küsimustele vastama.

maailmaparandaja ütles ...

Unustasin. Ja siis võib muidugi lisada sellise lisaklausli, et kelle ülesande Maris täidab, siis sellelt võib järgmisi asju nõuda...

Anonüümne ütles ...

Maris võiks Bullerby lapsed (uuesti) läbi lugeda:) Selline ülesanne minult.

triin.