1. mai 2005

Raport nr 2

Unistaja teatab uhkelt, et sai teise ülesandega ka hakkama :))) ehk kes veel ei tea (ma usun, et selliseid blogilugejate hulgas küll enam ei leidu), siis Maariš käis mudamaadlemas. Pille küll kirjutas, et mul ei läinud seal hästi st. langesin juba esimes ringis välja, aga ma ütlen, et mina olin asjade käiguga rahul. Tünnis oli nii hea soe istuda, teiste võitlust nägi lähedalt ja üldse ei kippunud tagasi külma muda sisse madistama, et pärast ennast lasta külma vee all puhtaks pesta enne tünni minekut. Kahjuks on inimestel erinev arusaam lausest "Hammustada ei tohi" ja neiu, kellega mina maadlesin, lõi mulle hambad käsivarde. Hiljem kodus avastasin ma, et mul on jalad pikki punaseid küünejälgi täis (praeguseks on nad tõmbunud lillakaks ja kohati ümbritsetud sinikatest), seega ei ole see mudamaadlus nii süütu asi midagi. Lisaks sellele, et muda külm oli, läksid matšid ka järjest karmimaks, nii et ma ütlen veelkord, et mina olin rahul sellega, et ma edasi ei pääsenud. Aga linnukese sai kirja ja tore oli :)

Ja nüüd uued ülesanded paluks.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

jaa, viskasin oma proffesionaalmeditsiinilise pilgu sinikatele küünistustele peale - jaa. ütleme nii, et karm. nagu karm pöhjatuul oleks oma vaod jalgadele jätnud... igatahes päris sinisepunasetriibuliine on Maariš

kõige laisem laiskloom ütles ...

ma jalgu ei ole näind, aga tugeva impressiooni sain ka tema vastase hambakaardist :oP

Unistaja ütles ...

Tundub, et ka see rubriik akkab ammenduma, keegi ei taha mulle enam ülesandeid anda :(