22. mai 2005

Viimase loodri nädalavahetus

Nendele, kellel midagi targemat teha pole või keda lihtsalt mingil veidral põhjusel huvitama peaks, natuke minu nädalavahetusest. Reede õhtu veetsin üle pika aja Annelinnas, tegin ettevalmistusi nädalavahetuseks e. pakkisin kingitusi ja tegin kaarte, peale seda vaatasin Star Wars osa II (vist kolmandat korda, aga täitsa meelest oli läinud juba, aga kui rääkida Star Warsist siis osa III on ju kinodes :DDD). Esialgu oli mul plaan peale seda kohe magama minna, aga siis sattusin ma Mulla all vanade osade peale, mida ma näinud ei ole. Seega lükkus magamamineku kellaaeg jälle natuke edasi.
Laupäeva ommikul põrutasin Võrru niipea kui olin ära söönud ja asjad kokku pakkinud. Isale andsime kodus kingituse ja lille ära (tal tglt teisipäeval sünnipäev, aga meid vennaga pole siis siin). Kella viie paiku akkas irmsaks sagimiseks minema. Nimelt oli ees sõit Tamme puhkemajja ema-isa hõbepulma-aastapäeva tähistama. Selle tähtsa sündmuse puhul olid tulnud isa õed Saaremaalt, üks isegi oma mehe kaasa võtnud ja ema onu ja tema naine ja lapsed (üks neist samuti koos abikaasaga). Ühesõnaga suurem osa minu väikesest suguvõsast. Enne veel sain teda ühtteist oma vanaonu abielude kohta. Pulmapildid otsiti ka selle sündmuse puhul välja. Täitsa lõpp kui peenike võib üks inimene olla!!! (jutt käib minu isast) Igal juhul peokoht oli väga kena ja täitsa lõbus oli. Mina sattusin istuma maki lähedusse, mistõttu mul tuli DJ amet enda peale võtta, see tähendas lühidalt seda, et ma pidin plaate vahetama ja heli valjemaks ja vaiksemaks keerama, vastavalt sellele, mida nõuti. Ühe tantsu sain ka isaga tantsida. Täitsa huvitav oli vaadata, mis figuure nemad teevad. Isale meeldis jubedalt keerutada, mitte ennast, mind ikka, sest teadupärast on naine see, kes muudkui keerlema peab, mees tammub niisama sel ajal. Pärast vaatasime Eurovisiooni punktide jagamist (mina isiklikult polnud ühtegi laulu näinud, tükk aega mõtlesin, et mis nad selle Shveitsi pärast nii muretsevad, siis tuli meelde, et ah jaa, meie Vanilla ninjad ju esindavad neid).
Hommikul einestasime väljas päikese käes, nii mõnus suvine tunne tuli peale. Kaks koera (kohalikud) käisid ja lunisid süüa ja pakkusid meelelahutust. Üks oli dalmaatslane ja teine pruun njuufa. Täitsa vahvad olid. Siis tuli aeg koju minna. Sugulased Saaremaalt käisid veel Lõuna-Eesti loodust kaemas. Kui nad olid ära läinud, algas telekast vormel. Ma vist polnudki sel hooajal ühtegi sõitu vaadanud. Nüüd tegin seda. Ristsõna lahendamise kõrvalt. Tulemus eriti rõõmustav ei olnud, aga mulle meeldis ühe meeskonna boksionude kostüüm, täpselt nagu need kloonid Star Warsist :) Hiljem sain veel ühe hea sõbrannaga kokku, keda hirmus ammu näinud ei olnud. Seda tõestas ka see, et ta mulle veel hilise sünnipäevakingi üle andis. Mina tegin omakorda tema kaks päeva vanemaks ja andsin kingi üle. Ja sohvrit mängisin ka õhtul. Nii vanematele kui ka vennale. Ning loomulikult mahtus kõigi tänaste tegemiste vahele ka MSN (kes lollitab jätkuvalt).

4 kommentaari:

Mps ütles ...

mismoodi "ei olnud rõõmustav"???
Ka sina, Brutus...

Unistaja ütles ...

Ära tule nüüd väitma, et sa esimest korda kuuled, et mina Kimi fänn ei ole. Elagu Schumi!!!!

Mps ütles ...

jah, Schumi vajab su p;idlahoidmist enam kui kunagi varem... Go-go, Kimi, anna hagu, Fernando! Näidake punastele...!

Unistaja ütles ...

No kui ollakse juba kuuekordne (või oli neid seitse) maailmameister, siis võib ju natuke lasta teistel ka võita. Schumi on ikkagi parim!!!!