1. juuni 2005

üks blogi üle pika aja

Vahepeal oli pisut tegemist, polnud aega blogiga mässata. Et siis pulmad said peetud, Man sai Triinule ää antud :P Olen kuulnud, et enamus jäid peoga rahule. Mis on tore :) Kõige selle korraldamise vahel sai ka kinos ära käidud, Star Warsi III osa vaatamas loomulikult. Nagu Merikese blogist juba lugeda võis käisime pühapäeval uuesti Elvas ja aitasime koristada (kuigi minu meelest oli suurem osa juba ära tehtud). See oli päris huvitav, mina näiteks panin esimest korda elus akendele kärbsekleepekaid, peale koristamist mängisime üle pika aja jälle Imagot ja üle veel pikema aja Monopoli.
Ah jaa, need kes veel ei tea, siis pühapäeval koju jõudes sain ma teada "meeldiva" uudise - telekas läks läbi. Selle tulemusena käisin ma esmaspäeva õhtul küla peal telekat vaatamas (see esmaspäevaõhtune film oli täitsa hea mu meelest) ja eile viisin parandusse selle kasti, loodetavasti ei lähe selle parandamine liiga kalliks.
Täna oli siis jälle ujumise päev. Aurasse jõudes selgus, et täna saab 25 eeguga veeparki ka. Oli päris vahva, välja arvatud see, et igasugu pisikesi tegelasi oli maru palju igal pool.

Kommentaare ei ole: