18. veebruar 2006

Mis juhtub kui sellesse seltskonda kultuuri tuua üritad...

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleks alustada sellest, et paar nädalat tagasi küsis sõbranna minult, et kas ma ei tahaks teatrisse minna. Mina ütlesin, et võiks küll. Etendus, mida me vaatama läksime oli Vabamõtleja. Väga hea tükk oli. Seal oli palju väga huvitavaid mõtteid. Näiteks see, et mees petab oma naist sellepärast, et mahlad peavad välja pääsema, muidu tulevad nad aju kaudu ja see on palju palju vaevalisem. Ja küsimusele, kummal on voodis parem, kas naisel või mehel, sai vastas naisterahvas nii, et kui sügad väikese näpuga kõrva, siis kummal on parem, kas näpul või kõrval... No igatahes lõppes see etendus siis millalgi ära ja läksin mina Liina juurde, kus juba paras hunnik rahvast koos oli. Nemad siis küsima, et mis etendusel ma käisin ja kuidas oli. Mina, naiivne nagu ma olen, rääkisin siis, et mis etendus ja mainisin ka neid eelpooltoodud mõtteid. Ja tagajärg..... mahla ei saa üldse enam mainida (mahlapulka ammugi mitte), kõrva sügamisest rääkimata. Õudne ma ütlen. Ja nad süüdistavad jälle mind. Milles mina süüdi olen, kui juba enne seda kui ma kohale jõudsin, olid nad jõudnud järeldusele, et 15 on meeste jaoks vähe, peaks ikka 30 olema... Mingil hetkel tekkis mingi oksjon (krt seda enam teab, mida seal osta v müüa taheti), mille lõpptulemus oli see, et ma sain endale "venna". Pille nimelt müüs oma lihase venna mulle mitte sittagi + postikulude eest. Ma ütleks et hea kaup. Nii et esmaspäevast saan Tommi endale. Panen ta kööki, annan kokaraamatu kätte ja hakkab süüa tegema. Söögitegemisest vabal ajal peseb nõusid.
Ka neid, keda kohal polnud, peeti meeles. Taneli asemik leidis endale koha seina peal ja Jaanikale me helistasime, et küsida kuidas kasvab (tekkis järsku huvi, et kuidas meie finantsdendroloogiline saavutus ikkagi elab).
Tegelikult oli üldse väga palju teemasid, mille üle arutati. Näiteks džinnid, sanitaarsõlme külgetõmbe plussid järgmisel hommikul, parima isa särgi edasipärandamise võimalused jne. Ja nagu juba tavaks saanud, oli ka paar populaarset "pehmet". Seekord siis paks madu ja õnnetu saatusega hiir. Nad pidasid ka päris hea jõllitamise matši maha, see sai ka pildile jäädvustatud.
Igal juhul oli lõbus üritus.... kõhulihased olid kohati naermisest ikka täitsa valusad.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ikka naiste jaoks on 15 vähe
klassikut tsiteerides Triin:" 15 on ikka veerpalu kohta vähe, vähemalt 30 peaks olema