8. veebruar 2007

Nutan ja vahetan

Ja mina naiivne inimene mõtlesin, et ma saan jääda vana hea bloggeri versiooni juurde. Aga kus sa sellega. Login mina sisse ja edasi ei lase enne kui ära vahetan versiooni. Urrr. Nii ei ole ilus.

Aga tegelikult tahtsin ma sellest kirjutada, et inimesed, ärge kiruge seda külma ilma. Varsti tuleb kevad ja saate imetleda tärkavad pungasid (no ok, seda sai tglt vist juba novembris või detsembris ka teha, aga see selleks) ja vaadata lumesulaveeojakesi tänavatel. Seniks aga nautige talve nii kaua kui seda jätkub (ütleb inimene, kes viimastel päevadel on autoga sõites vaadanud liiklust läbi lillede - jäälillede). Always look on the bright side of life nagu ütlesid Monty Phytoni tüübid.

Ja seda ma ütlen ka, et mulle kohe üldse ei meeldi, kui inimene, kes asjast tükk maad vähem teab kui mina, tuleb mind õpetama. Või antud juhul oleks õigem öelda, et minu tööd kontrollima. Veel üks urrr.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pole hullu midagi, ma ka alguses urisesin selle peale, et blogger omavoliliselt mind sundseisu pani ja vahetama sundis, aga ega muud üle ei jäänud.
ja tahad teada? kui välja arvata see, et ma olen sunnitud google'i accountiga sisse logima, mis mulle sugugi väga ei meeldi, on muu mycke bro :)
uusi asju ei tasu karta, enamasti osutuvad nad paremaks kui vanad ja muutused tulevad vaid kasuks.

Anonüümne ütles ...

?

Anonüümne ütles ...

mina loodan siiamaani vana versiooni juurde jääda... kuni ma sisse ei logi, pole ka probleemi ;)
Ja mina leian ka, et pole päris aus külma ilma kiruda, eriti kui seda nii pikalt oodatud sai.

tujukas ütles ...

Mina tahtsin ka vägisi vana versiooni juurde jääda kuid ka minu soovi ei arvestatud:S
Ja talv on tõesti nautimist väärt:)