22. veebruar 2007

Valima lähed?

Lähenevate valimiste tuules siis natuke poliitikast. Võin öelda, et siiamaani pole mul erakonda astumist kahetseda tulnud (isegi erakonna listi kirjadevoo elan üle, sest õnneks sai see gmaili tellitud). Ja valimistesse suhtun ka hoopis teistmoodi kui näiteks eelmiste valimiste ajal. On ju ikkagi suur vahe, kas lähed valima kedagi, kelle nägu ainult kusagil reklaamlehes või telekas näinud oled või inimest, kellega sa näost-näkku kohtunud ja suhelnud oled (kahjuks seda inimest, keda ma erakonnakaaslastest kõige paremini tean, ma valida ei saa, kuna ta kandideerib Tartu maakonnas, mina aga olen Tartu linna registreeritud).

Igal juhul soovitan kõigil valima minna.

3 kommentaari:

tujukas ütles ...

Loodetavasti ei kahetse sa ka edaspidi, et erakonda astusid:) Ega minagi kahetse kuid esialgne õhin on üle läinud.

kõige laisem laiskloom ütles ...

ole mureta, lähen valima.. ja valin sellise kandidaadi, kes Sullegi istuks ;o)

saarlanna ütles ...

Mul on ka plaanis kodanikukohust täita, kuigi Saaremaal väga sümpaatseid rohelisi ei kandideerigi. Küll aga ühise perekonnanimega isik hoopis teisest parteist:)