10. juuni 2007

Järgmine peatus Aegviidu

Sel nädalavahetusel käisin jälle Aegviidul. Põhjus oli järjekordselt seotud ERLiga, seal toimus nimelt mainitud organisatsiooni strateegiakoosolek.
Koosoleku paik asus mõned kilomeetrid eemal Aegviidust, mistõttu soovitati meil rattad kaasa võtta (ma ei kujutagi teisiti Aegviidule minekut ette kui rongi ja jalgratastega). Et väljas on suur suvi, siis toimusid arutelud värskes õhus metsa all. Kahjuks oli seal ka sääski. Ja mitte vähe. Siiski said arutelud maha peetud. Ja vahepeal tehti ka lõkkel süüa ning õhtupoole toimus ka ujumispaus. Ujumiskohaks oli kohalik karjäär. Huvitav oli selle karjääri puhul see, et kaldast eemal, kus kõigi eelduste kohaselt oleks pidanud olema sügav vesi, olid hoopis saarekesed, kus sai puhata. Laagripaika tagasi jõudes panime oma telklinnaku püsti (minu uus telk sai oma esimesed ristsed looduses). Arutelud lõkke ääres kestsid üsna pikalt, kusagil ühe paiku mina loobusin ja otsustasin magama ära minna. Aga telk ei saanudki niimoodi katsetatud nagu tavaliselt, esimene kord läks tühikäigul, vaid asjade hoiupaigana, sest mina ostustasin minna teise telki, kus oli rohkem seltskonda. Kahjuks aga ei olnud uni siiski väga hea, sest mind häirisid nii lõõritavad linnud kui ka möödasõitvad rongid.
Täna hommikul jätkusid diskussioonid. Pärastlõunal pakkisime asjad kokku ja sõitsime veel karjääri juurest läbi, et ennast karastada enne rongile minekut.
Kokkuvõtteks võib öelda, et oli huvitav nädalavahetus looduses, mis seekord oli sellist asjalikumat laadi. Ja mõnedest inimestest sain hoopis teistsuguse pildi, kui mul enne neist oli.

Kommentaare ei ole: