14. jaanuar 2008

Pidu koos kallistustega

Vat see oli alles tore sünnipäevapidu - ma arvan, et kunagi pole olnud nii massiliselt õrnushetki ühel peol ja nii sõlme pole vist ka mindud.
Igal juhul, T. oli äärmiselt vahva, et sa viitsisid vaeva näha ja mänge välja otsida/korraldada, püüan eeskuju võtta ;) (aga siis tuleks vsit vahepeal harjutada mitte naerma hakkamist)
Söök oli ka maitsev, eriti meeldis mulle see kook.
Teemad kiskusid kohati ikka väga keskkonnatehnoloogilikuks. Mis on iseenesest hea (vähemalt ei läinud väga imelikuks) ja tuleb välja, et prügi sorteerimisega saab igasugu asju seletada.
Aga Eesti koha pealt on minu teadmised suht nõrgad, nii et väike märkus endale - tuleks neid natuke parandada...

Veelkord suur tänu sünnipäevalastele nii laheda peo eest (muide, üheks hea peo indikaatoriks on minu meelest pildid - kui need vaadates ikka naeratuse näole toovad, siis oli hea pidu ja kui mina neid vaatasin, siis võttis küll kohati lausa itsitama, võite ise omad järeldused teha).

Kommentaare ei ole: