2. jaanuar 2006

Aasta vahetus

Sai see aasta siis ära vahetatud. Kui uskuda õnnekaardikesi, siis alanud aasta märksõnaks võiks olla reisimine, sest ühel kaardil oli kirjas:
Tiivuline teraslind
lennujaamast viib ta sind
täpselt sinna kuhu tahad
ära passi jäta maha!
ja teine kaart ütles:
Tipa tapa teid pidi
ripa rapa radu pidi
müta mäta mättaid pidi
kõnnid läbi metsad, sood
heade sõpradega koos!
Ja vähemalt kahest inimesest peaks mul uuel aastal paremini minema :p
Aga vaatamata suht väikesele seltskonnale oli tore aastavahetus. Vaesed loomad olid ainult üsna hirmunud ja närvis igalt poolt kõlavate saluutide tõttu.
Kaks uut klubi sai ka veel vanal aastal asutatud. Optimistide klubi president on Pille, mina olen sekretär, Naiivsete inimeste klubi sekretär on Pille ja president pidin alguses mina olema, aga seal Kapten Mõõkhamba multikas oli palju paremaid kandidaate sellele kohale...

Et siis kõigile, kellele veel soovinud ei ole või kellele veel piisavalt palju seda soovitud ei ole - head uut aastat!!!

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

A kuule, need kaks õnneloosi saaks ju ühendada omavahel.

Tipa tapa teida pidi
ripa rapa radu pidi
müta mäta mättaid pidi
lipa lapa lennatessa
Tiivuline teraslind
lennujaamast viib ta sind
täpselt sinna kuhu tahad
ära passi jäta maha!
Kõnnid läbi metsad, sood
heade sõpradega koos!

St, kui hakkad täide viima oma saatust, siis ma võin end vabatahtlikult heaks sõbraks kaasa pakkuda. Mina ja Gotfried oleme alati valmis minema kuhuiganes :D Uuel aastal uue hooga!