16. jaanuar 2006

Lõbus pühapäevaõhtu

Vaatasin eile ei-tea-mitmendat korda Matrixit (kuigi Kanal 2 ähvardas pidevalt hoopis Vandenõuteooriat näidata, mis tegelikult oli eelmisel nädalavahetusel). Kohati oli meie tähelepanu küll pisut hajutatud ühe soengualase eksperimendi tõttu, aga see selleks. Igal juhul tekkis selline huvitav seos, et kui The One (ehk siis Väljavalitu nagu teda eesti keelde tõlgiti) ära sureb, siis on ta The Dead One.... muahahahaa. Ja ma avastasin, et Keanul on O-jalad :p Aga film on hea, ega ma muidu teda nii mitu korda vaadanud ole. Teist ja kolmandat osa olen ma ainult 1 kord näinud (teine meeldis mulle kõige vähem).
A enne filmi oli Ärapanija. Polnud seda tükk aega vaadanud, Oja Pets oli tõeliselt hoos. Esiteks see monoloog ninjade teemal või õigemini sellest kuidas Eesti on nii korrumpeerunud, et isegi ninjad pole tõelised ninjad ja siis muidugi Rooside sõja küsimustik. Juur: "Nimetage üks spordiala, kus võistlejad prille kannavad". Oja: "Poks". Juur: "Nimetage üks saatejuht, kes teid närvi ajab". Oja: "Juur" jne Kõik ei jäänud kahjuks meelde...
Üle pika aja sattusin ka Pehmeid ja karvaseid vaatama. See oli ka päris hea. Villu arvel oli päris hea nali. Ingrid tuli kurtma Arnoldile, et Villu helistas ja ajas imelikku juttu. Arnold rahustas teda seepeale, et Villu ajab kogu aeg imelikku juttu, a sellega harjub ära, Villu ise pidi neid naljadeks nimetama :p

Kommentaare ei ole: