5. aprill 2006

DAGÖ

Värvi koorub vannitoas, baaripukist lilla kints,
august alla kraanijoas voolas lootus leida prints

Kui mina natuke peale kaheksat Sadamateatrisse jõudsin, oli Muusik juba poole peal. Täiesti hämmastav. See on vist esimene kontsert Sadamateatris, mis õigel ajal on alanud (vähemalt nendest, millel mina käinud olen). A loomulikult võib mängus olla ka jälle Murphy karvane käsi, sest seekord jäin ma natuke hiljaks. Kui ma õigel ajal olen jõudnud, olen ootama pidanud. Aga kui nüüd aus olla, siis ma eelistan pigem esimesest loost ilma jääda kui kolmveerand tundi üksinda oodata.

Kolm sületäit sa igatsust nüüd sega hoolega mees, suure kruusi sees
ja unenägu loodetust ning ära joo see tee, mis seest teeb soojaks nagu päikene.
Kord üles leiad oma valged hobused ja tuules helisema hüüad kuljused
kui tõused traavile sa uhkes uljuses ja läed ja näed, kui selgeks muutub pea
sa tagasi ei enam karda vaadata, ei kurjad kummitused sind saa haarata
näed sina neid, kuid nemad kinni sind ei saa
sest neid su teid nad leida eal ei tea

See laul meeldis mulle algusest peale, aga pärast seda kui Saatpalu rääkis, kellele mõeldes see laul kirjutatud on, siis muutus kaasa laulmine natuke raskeks... kurgus hakkas pisut nöörima....

Vöö ümber käetõmbed
öö õmbleb kinni me suud
lauseiks puudu jääb aeg

Armasta mind kaugelt
palun armasta mind kaugelt
ja ma armastan sind kaugelt
nii vähe-palju kui ma saan

Nende laulude puhul tekkis tahtmine välgumihkel läita ja seda laulu taktis kaasa õõtsutada. Aga kahjuks mul välgumihklit polnud.

Tean tõustes igal hommikul
end enam odavalt ei müü

Enne seda laulu hakkas Saatpalu pillimeeste nimesid ütlema. Ja nagu ikka sel puhul... oligi viimane lugu. Või õigemini oleks olnud, kui rahvas oleks laiali läinud. Aga ei läinud. Plaksutas hoopis.

Me lõpuks kokku saime eile
kui enne eilset poleks tundnudki
kui oleks hoopis keegi teine
kes alatihti on öösel und mul viin'd

Koos selle lauluga saabus ka rõõmusõnum - suvel saab jälle kontserdile :)))

Silmalaud
võbisevad laud
teavad oodata, oodata, oodata
neid huuli

Saatpalu vokaal + akustiline kitarr + publiku laul = ilus



Kommentaare ei ole: