25. aprill 2006

Kingamaniakk

Kas teie teate, kuidas väljuda kingapoest 3 paari uute kingade ja 82 krooni võrra rikkamana? Mina tean. Selleks läheb kõigest vaja ühte teatud paberit. Paberit, mis ütleb, et minu talvesaapad läksid katki tootja vea tõttu (kummaline küll, aga mõnikord jääb tarbijale õigus... ). Tänu sellele paberile veetsin ma täna pea tund aega NSKingas ja otsisin endale kingi. Esimese paariga oli lihtne, need olid mulle juba enne silma jäänud. Lootsin, et saan ülejäänud summa ka hiljem välja lunastada, aga selgus, et ei saa. Seega tuli otsida veel kingi, et summa tasa saaks. Otsisin ja proovisin ja ma leian, et võin tulemusega rahul olla. Esialgsete arvutuste järgi arvasin, et pean natuke ka juurde maksma, aga kassas selgus, et nendest hindadest läheb veel 20% maha ja seega sain ma veel 82 krooni peale :) Tore on ju nii shopata :P Kuigi tglt ega see päris meelakkumine polnud, niimoodi sunniviisiliselt endale kingi otsida. Ja teine miinuspool on ka kogu sellel asjal - ma pean sügisel jälle talvesaapaid otsima hakkama...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tubli oled, et ikka viitsisid selle tarbijakaitse või niisama poetreti ette võtta. Ja õnne uute kingade puhul muidugi. VU

a.k. ütles ...

tegelikult peaks nad raha tagasi maksma, kui sa soovid. aga nad alati väidavad, et neil on seaduslik õigus seda mitte teha. see on tegelikult vale, kuna alati pead saama sa ise valida, kas raha või kaup.

kui järgmine kord läheb kismaks sellisel teemal, siis ära kõhkle ja helista tarbijakaitsesse: 6201700. küsid müüja juuresolekul, et kas sul on õigus saada raha tagasi ja ütled siis kaupmehele edasi. eriti idioodid kaupmehed tahavad tarbijakaitsega sel teemal ise vaielda. alati kaotavad.

edu ;)