26. aprill 2006

Nostalgiahoog

Esmaspäeval bowlingut mängimas käies tegin vea ja võtsin endale selle tudengipäevade raamatukese. Seda lehitsedes tuli tõsine tahtmine kogu lõputööle käega lüüa ja ka trallima minna. Aga minus on siiski vist nii palju tahtejõudu, et see soov alla suruda. Siiski paar üritust tuleks kuidagi ikka päevaplaani mahutada... Muide, kas te teadsite, et Kairi ja Piret on seal raamatukeses ühe pildi peal (pilt on tehtud siis, kui me orjadena teatejooksust osa võtsime)?
Kõige suurem nostalgia tabas mind mudamaadluse pilti vaadates (mina pole selle pildi peal, kuigi mõned inimesed täheldasid teatud sarnasust...). Ma ütleks, et see oli eelmise aasta üks eredamaid ja pikemaid päevi. Kõigepealt oli sel päeval minu viimane auditoorne õppetöö ehk siis lõppettekanne aines kkjs ja -audit (milles meie grupp oli väga edukas :D), pärast väikest põiget koju viis tee Mari-Liisi juurde sünnipäevale, kust edasi läksimegi mudamaadlusele. Tünnis oli mõnus. Kaks tundi toredat ajaveetmist. Edasi läksin koju ennast põhjalikumalt pesema ja asju pakkima, sest hommikul viis rong rattaretke vabatahtlikud Tallinnasse. Sel ööl polnud mul mahti õieti mahagi istuda, magamisest rääkimata, aga sellegipoolest oli hea olla, vähemalt praegu küll ei mäleta, et ma eriliselt väsinud oleks olnud. Kui ma oleks teadnud, et sel päeval tuleb rattal ca 60 km läbida, oleks võibolla veidi kõhelnud, aga õnneks ma ei teadnud seda enne, kui see maa juba praktiliselt läbitud oli. Ja sõita polnud ka hullem kui tavaliselt (aeglaselt sõidan ma ju kogu aeg :p), v.a. ainult siis, kui kruusateed treppis olid, vat siis tegi mu mudamaadluse vastase hambajälg käsivarrel valu. Meie peatuspaika jõudes olin suht väsinud, aga eriti vara magama küll ei läinud. Kõigepealt oli väike tutvustusring, et kõik vabatahtlikud omavahel ilusti tuttavaks saaksid ja hiljem tehti veel mingit testi, mille tulemused kohati väga kummalised olid. Aga seda ma ütlen, et kui ma lõpuks magama jõudsin, tuli väga hea uni. Üldiselt on mul probleeme võõras kohas magama jäämisega ja kipun kerge unega olema, aga sel ööl magasin nagu nott. Hommikul räägiti, et keegi olla norsanud, aga mina seda küll ei kuulnud, nii hea uni oli.

1 kommentaar:

kõige laisem laiskloom ütles ...

ohoo, pildi peal ja puha? I must have this book!!! :oD