28. juuli 2007

Lehvitused Lüneburgist

Tervitused köigile Eestimaale. Eile saabusime Lüneburgi (vöi öigemini oli see tänase päeva esimestel tundidel). Täna on plaanis natuke Lüneburgis ringi vaadata.
Mida me siis siiamaani teinud oleme? Väisasime Berliini. Vaatasime tähtsamaid vaatamisvääratusi - Riigipäeva hoonet ja Brandenburgi väravaid ja jalutasime Unter den Lindenil ja müürijäänuseid uudistasime (ei ostnud müüritükikesega postkaarti) ja paaris muuseumis käisime ka. Saime natuke aimu ka Berliini huvitavast transpordisüsteemist - S-Bahn ja U-bahn ja tramm (seda nad vist nimetasid "Metrobus"). S-Bahni ja U-Bahni vahe jäi meile siiski arusaamatuks, sest kui U-Bahn peaks nime järgi maa-alune olema, on ta siiski enamuse aja hoopis maa peal (ja lausa körgel öhus) ning seega on ta pöhimötteliselt samasugune nagu S-Bahn. Ja Lüneburgi söitsime siis löpuks Eisenbahniga ehk siis selle päris rongiga. Linnaliinibusse nägi rohkem Lääne-Berliinis, ida pool olid rohkem rööbastel liiklusvahendid.
Ah jaa, nagu te ilmselt sellest sissekandest juba järeldada vöite - Alcatrazist saime tulema :D (kes veel ei tea, siis Berliinis ööbisime hostelis nimega Alcatraz :p). Ja muide, loomulikult polnud me ainsad eestlased, kes seal ööbisid. Aga neid nägime me juhuslikult üldköögis. Meie naabriteks olid inglise keelt könelevad noormehed (arvatavasti ameeriklased), kes armastasid öösiti väljas käia ja esimesel ööl saabusid nad tagasi väga lärmakalt. Kuna ma ei viitsinud nari teiselt korruselt alla ronida, ei läinud ma neile midagi ütlema selle kohta, et kell 4 öösel vöiks natsa vaiksemalt olla, aga keegi teine hosteli külalistest tegi seda minu meelest. Me eriti ei näinudki neid tegelikult, üks avas korra meile koridori ukse samal ajal kui ta rätik ümber puusa hambaid pesi. Ja teise tüübi boksereid nägime ukse vahelt (uks oli lahti ja ta magas ilma tekita).

Praeguseks köik, kui aega ja netti on, kirjutan ehk veel, aga kui ei, siis saate köigest kuulda kui tagasi jöuame :)

Anonüümne ütles ...

Unistaja Saaremaa-juured hakkavad löpuks välja lööma :P

jah-jah, tean-tean, saksa klaviatuur.

Unknown ütles ...

muide, postkaart oli ülilahe üllatus. aitäh, aitäh, aitäh. :)

Unistaja ütles ...

:D
Tore, et ta ikka kohale jöudis, ma polnud korterinumbris päris kindel, aga ei tahtnud küsida ja üllatust rikkuda :p