1. aprill 2009

Elutee number 5

Maailmaparandaja äratas minus huvi selle numeroloogia testi vastu. Tegin ka selle ära.
Minu iseloomu kaart numeroloogia põhjal on selline:

Elutee number: 5

Elu eesmärk
Kasutada õigesti oma vabadust - jah, seda võiks eesmärgina võtta küll
Õppida oma kogemuste kaudu - eks ma üritan
Mitte hajutada oma jõudu - et ikka lajatada täiest jõust :p
Kohaneda muutuvate olukordade ja väljakutsetega - püüame
Teha oma elus teadlikke valikuid - seda kindlasti


Iseloomulik
Mitmekülgsus
Aktiivsus
Arukus
Innukus
Leidlikkus
Seksikus
Rahutus
Kannatamatus
Vahelduse soov
Nooruslikkus
Seltskondlikkus


Tekitavad probleeme
Vastutustundetus
Liigne naudinguhimu
Lühiajalisus
Korrapärane elustiil
Hirm elu ees


Oma mina number: 6

Võimed
Vastutustundeline
Abivalmis
Aitab alati abivajajaid
Töötab väga noorte, vanade ja haigetega
Kunstikalduvused


Positiivne
Sõbralik
Sümpaatne
Mõistev
Avatud ja aus
Helde

Negatiivne
Ohverdab end liiga palju
Sekkub teiste asjadesse
Muret tundev
Võtab liigset vastutust kanda

Püüdlus: 8

Motiivid
Tahab otsustada ja teisi juhtida
Tahab võimu, mainet ja edu
Tahab organiseerida
Tahab raha ja mateeriat

Positiivne
Efektiivne
Ärilised võimed
Analüütiline
Tegutseb hästi kriisiolukordades
Tugev enesedistsipliin

Negatiivne
Domineeriv
Materialismile pürgides unustab muud väärtused
Enesekeskne
Isepäine ja järsk
Varjab oma tundeid

Mulje: 6

Mulje
Tundmatu lind
Olemuses teatavat väärikust
Riietumist peetakse heaks
Võluv isiksus
Tasakaalukas
Peenetundeline
Kriitiline
Kõrvaletõmbuv
Arutleja
Fanaatiline

Kokkuvõtteks tuleb mainida, et ma olen üsna vastuoluline. Võimete hulgas on ära märgitud vastutustundelisust (ma eeldan, et see on sama mis vastutustundlik), aga eespool on öeldud, et vastutustundetus tekitab probleeme. Ja liigse vastutuse kanda võtmine on ka negatiivsena ära märgitud. Saa nüüd aru...

Aga et te mu ära tunneksite, siis olen fanaatiline tundmatu lind (aga teatava väärikusega) :pp

Kommentaare ei ole: