23. jaanuar 2007

Aastapäev

Sirvisin ükspäev natuke oma vanu sissekandeid ja leidsin täpselt aasta tagasi tehtud blogiaastapäevale pühendatud sissekande. See aastapäev oli tegelikult eile (ehk siis eile sai 2 aastat blogi alustamisest), aga eile ma blogimiseni ei jõudnud. Ka eelmine aasta ei teinud ma nö õigel päeval sissekannet, vaid hoopis päev hiljem. Aga igal juhul on minu sissekannete tegemine tihenenud, sest kui too aasta tagasi kirjutatud sissekanne oli järjekorras seitsmekümnes, siis see siin kannab juba järjekorranumbrit 183. Jah ma tean, maailmaparandajale ei saa ligilähedalegi, aga progress ikkagi :)

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

hmnjaa, mul oli kahe aastaga kogunenud 569 postitust (loomulikult ei tulnud mulle meeldegi suur tähtpäev). A no et minu tasemele jõuda, peab ka minu moodi kolm postitust päevas kirjutama... Kõige olulisemad on postitused, kus ma kirjutan, et mul midagi kirjutada poole.... neid pole mitte vähe.

muide, ma lugeisn kõik oma postitused lbi ja leidsin parima. See on Siin