25. jaanuar 2007

Pokkerikolmapäev

Eile toimus üks korralik pokkeriõhtu. Seekord siis raha peale. Suhteliselt väikse raha peale küll, aga siiski. Minul läks seekord hästi. Ma võtsin ka küllaltki palju sente kaasa, aga kui ma nüüd "saagi" üle lugesin, siis võib tõdeda, et see kolmekordistus. Aga vanarahva tarkus ütleb, et kellel kaardimängus veab, ei vea armastuses ja seega pandi minu tulevik eile paika - rikas vanatüdruk (seda ma siin kirjutama ei hakka, mis teooriaid seal edasi arendati). Ja kuna Karli vanemad mängisid tema ülikooli paneku raha maha, tuleb mul Karli õpinguid finantseerida (enamus sellest vist kaotati mulle, aga laps ei pea ju ometi vanemate mängukire pärast kannatama). Aga tegelikult on neil võimalik see raha veel tagasi võita, sest pokkeriõhtutest pidi traditsioon saama. Näis.

Kommentaare ei ole: