15. jaanuar 2007

Tähelepanek

Viimase kahe Võrus käimise jooksul on tekkinud tähelepanek, et Võru-Tartu tee peal esinevad ebameeldivad nähtused alati paarikaupa. Toon mõned näited:
* Jõuludeks koju minnes keeras üks auto mulle ette. Pidin ikka päris kõvasti pidurdama, et mitte talle otsa sõita. Natukese aja pärast tegi veel üks auto enam-vähem sama triki.
* Pärast jõule Tartusse tagasi sõites oli tee peal mingi jobu, kes sõitis keset teed 60ga. No ok, on halb masin või mingi rike või mida iganes ja sõita vaja, aga minule on küll autokoolist meelde jäänud, et aeglane sõiduk võtab parempoolsesse serva. See juht polnud ilmselt taolisest asjast midagi kuulnud. Noh, tuli hea nähtavusega teelõik, sain sellest koperdisest mööda. Natuke maad edasi oli uus - sõitis 50ga, ohutuled põlesid ja vasakpoolsed auto rattad olid praktiliselt tee telgjoonel. No mina ei saa aru, kas tõesti on nii raske ennast paremasse serva tõmmata, kui tead, et oled (olude sunnil) selline koperdis.
* Laupäeval Võrru sõites nägin tee ääres autot seismas. Autost natuke maad eemal, metsa servas (aga mitte puu taga!!!) seisis põit kergendav mees. Ja nagu juba selle sissekande alguse järgi arvata võite, ei jäänud see mees ainsaks. Ühes kohas seisis tee ääres buss, mille taga kolm meest rivis harkisjalu seisis. Natuke maad edasi oli metsatukk, aga sellist asja nagu mets meestel ju vaja pole. Neile meeldib ikka otse tee ääres seista, et kõik saaksid täpselt veenduda, misjaoks nad oma sõiduvahendi kinni peatanud on. See on üks asi meeste puhul, mida ma ilmselt iialgi ei mõista ja mis mind alati urisema ajab. Mille pagana pärast pean mina vaatama, kuidas nad oma põit kergendavad??? Ükski naine ei lähe niimoodi maanteeserva ju. Naised otsivad metsatuka või põõsa vms, miks meestele see siis nii ülejõu käiv ülesanne on??? Ma saan aru küll, et neil on seda asja lihtsam ajada kui naistel, aga mind häirivad need harkisjalu maantee servas (või tänaval või maja hoovis) seisvad tüübid, kes leiavad et terve maailm on nende pissuaar. Milleks siis üldse meeste WC-le seinte ehitamisega vaeva näha, kui neile ennast nii väga eksponeerida meeldib?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Unistaja, ära üldista :P
Ma usun, et enamik mehi läheb ikka puude varju. Seda sa mõistagi oma silmaga näinud ei ole, aga see ei tähenda veel, et selliseid mehi olemas pole.
Aga mis maanteekultuuri puutub, siis mina olen kohanud veel veidramaid sõiduvõtteid. Sõidan linna poole, äkki tuleb vastu paarisrakend. Vastassuunavööndis olev vilgutab veel korraks vasakut suunatuld. Mõtlen, et tahab eesolevast mööduda, aga ei. Mõtlen, et võibolla tahab vasakpööret sooritada, aga otsustas mingil ulmelisel põhjusel enne reastuda nagu ühesuunalise liiklusega tänaval, aga ei. Ja siis sõitsingi nende kahe auto vahelt läbi. Tahavaatepeeglist nägin veel, kuidas see teine auto pärast uuesti õigesse ritta, esimese auto taha võttis. Kommenteerida nagu ei oskagi.

Unistaja ütles ...

Ma arvan, et rullnokad tahtsid streetrace'i proovida.

tujukas ütles ...

Mulle meeldivad seintega wc-d ja välitingimustes tavatsen oma hädadest vabaneda varjatult:P

Unistaja ütles ...

Sa oled eeskujuks teistele, Tujukas :D