7. jaanuar 2007

Kui rikutud oled sina?



Selle pildi peal pidid lapsed 9 delfiini nägema. Inimese rikutuse taset pidi näitama see, kui kiiresti suudab ta pildilt delfiinid leida. Kui 6 sekundiga ei suuda, siis pidi asi mäda olema. Ja nüüd arvake, kas mina leidsin 6 sekundiga... :P

P.S. Pärast mõningast uurimist leidsime lausa 10 delfiini. Ei tea, mida see veel näitab?

8 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

mulle ütles peale minutilist mõtlemist ühe delfiini asukoha ette minu rikkumata teinepool :oD ja siis ma leidsin nad kõik üles.. ja tõesti tõesti, isegi 10s on pm olemas..

Anonüümne ütles ...

Mina muidugi poleks seal delfiine näinud, kui poleks öeldud, et neid seal on. Aga kui see teada, siis oli juba lihtne neid leida

Unistaja ütles ...

Äkki teeme rikutute klubi, Laisik :D

kõige laisem laiskloom ütles ...

las käia :o)

tujukas ütles ...

mina olen rikutud sest mul ei õnnestunud mõni päev tagasi sellelt pildilt 6 sek jooksul delfiine leida:P

Unistaja ütles ...

Nii et liitud klubiga, tujukas?

tujukas ütles ...

Kui lubate siis jah:)

Anonüümne ütles ...

ka mina pole neid delfiine leidnud, nende leidmiseks vajan vist kõrvalist abi...