21. detsember 2006

Jõulupidu

Eile pealelõunal panime kogu firmaga (v.a. üks inimene, kes sõitis hoopis Saaremaale) Leigo poole ajama. Põhjus selleks oli väga lihtne ja loogiline - seal toimus meie jõulupidu. Ma olin varem Leigol ainult kevadisel-suvisel ajal käinud ja ainult väljas viibinud, seega polnud mul aimugi, mismoodi see kõik seestpoolt välja näeb. Kõik oli uskumatult jõululik. See ruum, kus me sõime, oli kamina ja pika lauaga. Nurgas oli kuusk. Laual olid küünlad. Söögiks oli hani koos kõige muu jõulude juurde kuuluvaga (kõrvitsad, kapsad jne). Meeleolu päris nii harras ei olnud. Oli rohkem selline lõbus. Naerda sai palju. Osaliselt oli see tingitud üldisest meeleolust, osaliselt sellest, et üks inimene seltskonnast oleks nagu teisest maailmast ja need teemad ja mõttevälgatused, mis sealt tulid, olid nii veidrad, et tuleb tunnistada, et me naersime tihtipeale pigem tema üle. Ma ei tea, kas ta ise sellest aru sai.
Kingitused olid ka. Sellised kindlas vääringus nimetud kõigile sobivad. Mind määrati lõpuks selleks kingijagaja-päkapikuks (sellepärast, et mul mu päkapikumüts peas oli, üritasin seda küll kellelegi teisele pakkuda, aga lõpuks jäin siiski ise sellesse ametisse). Muidu poleks antud tööl vigagi olnud, aga mõnel mehel oli üllatus varuks. Oleks ma seda teadnud, oleks mütsi koju jätnud. Ausalt.
Edasi nägi programm ette suitsusauna ja peale seda sõitu Pühajärve Spa hotelli bowlingusse. Meid oli kokku 4 naist ja 5 meest, kinni oli pandud 2 rada. Tegime siis naisteraja ja meesteraja. Meie jõudsime mängida 3 märngu ja pisut veel neljandatki, ainult et 4. mängis üks töökaaslane üksi (harjutas lihtsalt), sest 3 mängu väsitas suht ära juba.
Mängimisega läks meil kõht tühjaks ja tahtsime mõnest tanklast söödavat võtta, aga selgus, et Otepääl pole poega tanklat. Noh, lähim mis pähe torkas, oli Savernas, nii et võtsimegi suuna sinna. Kahjuks oli seal ainult selline luugimajandus ja mingit Statoili moodi menüüd loomulikult mitte, aga midagi hamba alla siiski saime. Tagasi Leigole jõudes läks pidu edasi. Ei oskagi öelda, mis see kell võis olla, kui jutt kalastamise teemadele läks ja ma tundsin, et uni peale kipub ning magama ära kobisin.

Kommentaare ei ole: