29. detsember 2006

Tundes rõõmu elamise väest

Ei tea miks, aga mul on viimastel päevadel lausa ebanormaalselt hea tuju olnud. Põhjust pole ma veel suutnud välja mõelda ja ausalt öeldes pole ka väga pingutanud selle nimel. Olen lihtsalt õnnelik ja loodan, et see mõnus tunne ei kao. Tegelikult täna ma natuke mõtlesin küll sellest asjast ja jõudsin järeldusele, et pole põhjust, miks ma ei peaks ennast õnnelikuna tundma - mul on pere, mul on palju toredaid sõpru, mul on olemas töökoht jne. Muidugi on ka sellist, mida mul pole, aga milleks mõelda sellele, mida pole, pigem ikka keskenduda sellele heale, mis mul olemas on.
Igal juhul soovin kõikidele ilusat vana aasta lõppu ja uue algust ja sõpradele saadan kallid ka selle sooviga kaasa (need on võimalik ka personaalselt kätte saada).

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

aitähh, võtan need omme isiklikult välja.

tujukas ütles ...

Loodetavasti su hea tuju püsib:)

Unistaja ütles ...

Vat sellega on nüüd nii, et need tujud armastavad mul kõikuda ookeanisüvikust Himaalaja tippu. A ma loodan ka, et asi valdavalt ülespoole nulli jääb :)