8. detsember 2006

Vesine värk

Enamasti Auras ujumas käies olen sattunud aegadele, kus on parajasti käimas mõni trenn ja ruumi seetõttu suht vähe (paar päeva tagasi avastasin, et neil on tglt kodulehel ka soovitus valida isikliku treeningu tegemiseks aeg enne 15.00 või pärast 20.00). Igatahes tuli mul ühel hetkel selline mõte, et kaua ma ikka neil ennast segada lasen, lähen proovin parem ise mõnda trenni. Mõeldud-tehtud. Eile käisin siis oma esimeses süvaveeaeroobika tunnis. Mõned harjutused tulid täitsa normaalselt välja, teised nõuavad ilmselt pisut pikemat kogemust. Ja kõige raskem oli ühe koha peale paigale jääda, mingil põhjusel liikusin ma kogu aeg ette poole. Lõpuks olingi päris basseini servas. Aga üldiselt mulle täitsa meeldis, arvan, et lähen ka järgmisel nädalal. Kadrile eriti ei meeldinud, tema eelistab vesispinningut (sattusin juhuslikult meie kursaõe Kadriga kokku, ta oli ka esimest korda süvaveeaeroobikas, kuna ta tavaliselt käib vesispinningus, aga eile said kohad enne täis, kui ta pileti ära osta jõudis).

Kommentaare ei ole: