24. märts 2005

Unenägudest

Mulle tundub, et selle portsuga vist rohkem küsimusi ei tule, seega kuulutame välja võitja, kes on /ta-ta-ra-ta-taa/ Pille!!!! Ma arvan, et sellega on Pille ära teeninud kindlasti ka ühe krõpsiku lisaks sellele küpsisele, mis ta minu käest saab.
Mul on tavaliselt sellised hästi segased unenäod, aga on ka paar erandit olnud. Intrigeeriva unenäoga on nii, et sellest ma siin küll kirjutama ei hakka....aga põnevuse koha pealt on olnud mõned püssiga tagaajamised, aga detailselt ma neid ei mäleta. Mingi aeg oli selline periood, kus ma nägin öösel mingi seitset eri unenägu, aga need olid nii ammu, et ma enam ei mäleta.
Üks huvitav ja meeldejääv unenägu oli selline, et mingil noormehel pidid pulmad olema, kogu rahvas seisis mingi maja ees enne nende algust ja mina jalutasin sealt maja eest mööda. Ma küll ei teadnud ei siis ega tea ka nüüd, kes see noormees oli, aga ma teadsin, et mulle ei meeldi, et ta abiellub (ju meil siis mingi värk oli olnud vms). Igatahes mina läksin maja taha ja mõne aja pärast tuli osa rahvast mulle järgi ja järsku hakkasid kõik jooksma, ühesõnaga põgenesime ära sealt. Mina jäin siis mingi hetk seisma ja ootasin järgi seda noormeest (kusjuures ma mõtlesin, et ei tea kas ma ta ära tunnen). Igal juhul kui see noormees minuni jõudis, siis me jalutasime edasi koos ja rääkisime. Meeldiv jalutuskäik oli. Hiljem toimus mingi pidu ka ja unenägu lõppes sellega, et oli meie pulmade peaproov. Selline kummaline unenägu. See on mul millegipärast üsna hästi meelde jäänud.
Kõige õudsam oli see kui ma nägin unes, et mu isa surnud oli. See tundus nii reaalne, et mul olid silmad märjad kui üles ärkasin ja ma olin tükk aega endast väljas.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Aitäh nii küpsise kui krõpsiku eest. Juu ma siis olin selle ära teeninud. Küsimus tuli lihtsalt sellest, et Pille on meil ju tuntud unenägude nägija. Üks uni uhkem kui teine. Minu unenäod on põnevamad kui mu päriselu, võibolla ongi mu päriselu hoopis teiselpool unenägude loori ja see maailm siin on oopis unenägude maailm. See oleks tore.
Igatahes mõtlesin, et uurin kas teistel ka samamoodi on.

Aga mul on järgmine küsimus ka. Kuulsin seda televisioonist ja mõtlesin, et esitaks selle sulle:
Mida sa arvad oma pin-koodist???

Mps ütles ...

Minu küsimus:
kas sa ei tahaks oma Originaalsesse Rubriiki vastusevariante välja panna, nagu mina mõnikord teen? Oleks märksa põnevam küsida...

Anonüümne ütles ...

Millist kõige huvitavama kujuga pilve oled näinud?

triin.