6. november 2006

just a little patience

Hommikul oli veel suht normaalne ilm. Lõunal käies oli juba suht vastik ilm. Pärast lõunat läks asi suhteliselt liiklusohtlikuks. Ja just sellisel päeval tuli mul päris mitu korda linnas sõita (aga vähemalt sain kätte selle, mille pärast ma praktiliselt terve päeva tõmblesin). Selline libedakoolitus, et oi-oi-oi. Ma ei tea, kui kaugele ma siis oleks jõudnud, kui ma nädalavahetusel talvepapusid Nissanile alla saanud poleks. Ilmselt oleks kusagil esimesel ristmikul põigiti keset teed olnud vms. Ja see ei ole ju normaalne, et ma jätan auto 5-10 minutiks seisma ja uuesti sõitma hakates tuleb teda jälle harjaga lumest puhtaks pühkida, et mingigi nähtavus saavutada. Ühesõnaga - talv. Ja kõik sellega kaasnevad rõõmud ja "rõõmud". Aga tagasi liikluse juurde. Lisaks sellele, et teeolud mitte just liiklejasõbralikud täna ei olnud, oli jalakäiatel mingi massiline enesetapukalduvus küljes. Või kuidas nimetada seda pidevat suvalises kohas üle tee töllerdamist või punase tulega üle ülekäiguraja minemist??? Mina nimetan seda igatahes enesetapusooviks, sest tänase ilmaga ei ole teps mitte tark mõte oodata autojuhtidelt äkitselt pidama saamist. Ja siis veel üks "tore" tegelane, keda mul täna "au" kohata oli - sõitsin mina Taara pst-l ja mingi tüüp sõidab mulle vastu, endal nii õige nägu peas. Teadupärast on Taara pst mõlemal sõidusuunal üsnagi kitsas. Aga kuna vastutulev sõiduk oli suurem (mingi minikaubik vms), ei jäänud mul muud üle, kui pooleldi kõnniteele ronida. Liikle siis niimoodi.

Ja blogil on ka täna kehvad teeolud vms, miks ta muidu nii aeglane on.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Minu naaber ütles, et pidi uuesti soojaks minema. Minu naaber teab.

A ega jalakäijatel polnud pooltki lihtsam täna. Vähesed kõnniteed polnud põlvini lumega kaetud.

Üldse on sellist ilma kõige targem kodust läbi akna vaadata, soe tee/kohvi/kakao/millegi muu sarnase kruus käes, ahjus tuli praksumas.

Anonüümne ütles ...

Taara pst-l on remont. Õnnestus ka mul jeep-iga seal vastuvoolu ujuda. õnneks ühtegi nissanit vastu ei tulnud-pääsesin eluga:D

Unistaja ütles ...

Ma ju tean, et remont on, aga ta ei keeranud sealt parklast välja ega midagi, tuli hoopis kaugemalt ning oleks kindlasti saanud ka liikluseeskirjade vastu mitte eksides punktist A punkti B. Kõige häirivam oli see, et see tüüp ei paistnud üldse hoolivat sellest, et tema oli see, kes vales suunas sõitis.

Aga Pillel on täitsa õigus, et esmaspäeval oleks olnud kõige targem üleüldse mitte kodust välja minna.