28. jaanuar 2007

Talv on siin

Jah, üle nädala on juba talveilm püsinud, seega ma arvan, et nüüd on ta lõpuks tulnud, et mõneks ajaks jääda.
Sel nädalavahetusel käisin jälle Võrus. Nagu ma juba varem olin kuulnud erinevatelt allikatelt, ei olnud muidu nii lumerohkes Võrus lund õieti ollagi. Kohale jõudes veendusin ise ka - päris roheline ei olnud, aga seda, mis seal maad kattis, ei saanud võrreldagi lumekogusega Tartus. Ja Tallinnas olla veel rohkem. Aga õnneks asi paranes natuke - reede öösel hakkas vaikselt säästulund sadama ja laupäeval tuli juba täitsa korralikku lund, nii et kui ma täna pärastlõunal ära tulin, ei olnud olukord enam nii trööstitu kui reede õhtul kohale jõudes.
Aga minu seekorde koduskäigu peapõhjus oli tegelikult ema sünnipäev. Sai ilusasti ära peetud koos vanaema-vanaisaga ning ema-isa jõudsid veel laupäeva õhtul tantsupeolegi. Meie vennaga istusime kodus. Vaatasin muuhulgas seda eurolaulude tutvustust ka. Üle poole lauludest olin ma varem Uuno raadiost kuulnud. Parnters in Crime (või eesti keeles Kuriteokaaslased) on minu meelest parim neist 10st. Inese lugu oli ka täitsa hea, ta nägi kuidagi väga hea välja selles kollases... asjas. Laura kleit oli veel ilusam (ja ka kollane), aga Laura lugu ei ole minu meelest selline, mis Eurovisioonil laineid lööks, muidu mulle see lugu tegelikult meeldib. Aga kõige jubedam oli see Soul Milita lugu. Seda ei tohiks alaealistel üldse kuulata lubadagi.
Täna hommikul tegin midagi, mida ma vist juba 2 aastat teinud polnud - laadisin suusad Nissani peale ja sõitsin Haanjasse suusatama. Täitsa jube kuidas vormi ollagi pole. Pärast 3 km-st ringi leidsin, et mulle aitab, nii et see käik jäi suht lühikeseks, aga vähemalt on siiski linnuke kirjas. Huvitav, millal nad liuväljad avavad, saaks uisutama minna :)

Kommentaare ei ole: