2. november 2008

Sportlik-meelelahutuslik laupäev

Üks marsruut pealinnas on mul juba päris hästi selge - kuidas bussijaamast Toompeale saada (istud aga nr 2 trammi peale ja sõidad Balti jaama ja sealt mööda treppe üles ja oledki kohal). Aga seekord proovisin ka teisi marsruute. Mõningase abiga. Vaevalt, et ma kõiki kohti teinekord iseseisvalt üles leiaksin (isegi järgmine päev valges oli raskusi selle koha ära tundmisega, kust ma eelmisel õhtul trolli peale läinud olin). Siiski leian ma, et olen teinud edusamme pealinna tundma õppimisel.
Aga ega Tallinnas käik ei piirdunud siis ainult ühistranspordi ja linna tundmaõppimisega. Käisime ka Kalev Spas ujumas. Nad on seal naiste riietusruumi päris hoolikalt ära peitnud... tükk aega tuli kõndida enne kui sinnani jõudsid. Ja ega riietusruumist ujulasse jõudmine ka just kõige lihtsamate killast olnud. Leidsime siiski tee ujulasse ja saime oma kilomeetri ära ujutud (viimasest ujutud kilomeetrist oli juba oi-oi kui palju aega möödas). Pärast istusime natuke aega ka mullivannis ja saunas.
Hiljem oli plaanis seenesöömine S. juures. Minu jaoks oli see esimene külaskäik S. juurde, nii et nüüd on ka tema pesa nähtud. Lisaks söömisele veetsime aega mõnusa briti huumori seltsis.

Kommentaare ei ole: