15. märts 2010

Mere laulud ja Eesti laulud

Neljapäeval käisin kontserdil. Marko ja Virve laulsid merelaule. Alguses Virve, siis Marko ja siis mõlemad koos. Täitsa vahva oli (muidugi olin mina rohkem Marko pärast läinud, aga teelikult olid Virve laulud ja eriti vahepalad ka väga vahvad). Aga saalis ringi vaadates tundsin ennast vähemuses. Nii umbes 90% kontserdikülastajatest oli 50+...

Aga muusikast veel rääkides, vaatasin pühapäeval ka seda Eesti laulu võistlust (reedel oli parematki teha sel ajal). Tuleb tunnistada, et parim osa sellest oli hoopis võistlus Pean saama Eurovisioonile, muidu suren 2010. Märt ja Ott on lihtsalt geniaalsed tüübid.
Võiduloo kohta nii palju, et ega ta minu meelest midagi erilist ei ole. Laulja tundub kuidagi selline tavaline edevmees. Ja ma ei saa lahti tundest, nagu ma oleks seda tüüpi kusagil varem näinud (või ta lihtsalt meenutab mulle kedagi). Silma jäi ka see, et Eesti laulu finaalis oli päris mitu Superstaari saate finalisti.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Ka laulja ise osales superstaarisaates, aga ta ei saanud sealt poistesaatest edasi. Taustalauljate seas tundsin ma kolm superstaarisaatelast ära (ainult see kitarriväänaja ja kaabuga tüüp olid mulle tundmatud).

Me Mpsiga irvitasime, et tegu on põrunud superstaaridest kokkukraabitud pundiga :D

Unistaja ütles ...

Hmm... mina leidsin ainult kaks Superstaari finalisti. Võibolla nad peaksid oma pundi ümber nimetama ja panema talle nimeks "Peaaegu Superstaarid" :p

Võibolla sellepärast see laulja tunduski tuttava näoga, et olin teda seal saates näinud (aga ilmselgelt ei olnud piisavalt meeldejääv, et mäletada, kus ma teda näinud olen).

maailmaparandaja ütles ...

tal olid traksid supperstaaris :D

Aga taustalauljatest see kõikse lühem oli ka saates. Aga samamoodi ei saanud poistesaatest edasi