18. aprill 2011

Remondirindelt

Nii, nädala jagu on see remont nüüd kestnud. Üks tuba on põhimõtteliselt valmis, jäänud veel teine tuba, sanitaarruumid ja koridor. Ehk siis normaalsele elukorraldusele niipea lootust pole. Eile kolisime mind suurde tuppa. Kuna lasime ka uue diivani ära tuua, tekkis probleeme asjade mahutamisega, aga lõpuks sai nad nii asetatud, et liikuda saab, isegi diivanil saab istuda, aga on mõned kapiuksed, mille taga on need asjad, mida loodetavasti niipea vaja ei lähe.
Poodides tuulamine ei ole aga kaugeltki veel läbi. Mõningad mööbliesemed, mis välja visati on vaja uutega asendada, aga siinkohal on jällegi nii, et kui mul on üsna täpne ettekujutus, milline miski asi olema peaks, siis täpselt sellist asja kindlasti ei ole. Mugavam on muidugi netis kolada ja neid asju otsida, aga näiteks madratsi peal olevat kindlasti tarvis pikutada, et teada, kas on hea. No mina ei tea... ma olen mõne madratsi peal nüüd poodides pikutamas käinud, minu meelest on nad kõik üsna ühesugused. Aga näis, midagi tuleb ära osta.

Seoses selle ühekuuse uue pereliikmega tuleb ka vanemate juures väike tubade vahetus, sest minu tuba on suurem kui venna tuba. Neid aga on nüüd palju, kui Võrru tulevad ja nii otsustasime toad ära vahetada. Kuna sealgi on tapeet juba ajast ja arust ja mööbli poolt ära nühitud, tuli ka sinna uus tapeet otsida. Vaatasime üht ja vaatasime teist ja lõpuks nägime ühte nunnut elevantidega tapeeti. Kuna 50% tolle toa elanikest hakkavad moodustama lapsed, siis mina leidsin, et see just ongi õige tapeet ja nii hakkavadki tolle toa seinu kaunistama vahvad vantsid ja palmipuud.

Kommentaare ei ole: