30. oktoober 2012

Jutujärjega jätkates

See oli aasta tagasi, kui me jupikesega väljas rokkisime. Aasta tagasi, kui ta tuli ja ... jäi. Nojah, kui aus olla siis paar korda on see jäämine sattunud küsimärgi alla, aga praegu on ta olemas. Tuli koos oma harjumuste ja kiiksudega ning oli sunnitud kohtuma minu harjumuste ja kiiksudega. Vahel neid vaikides aktsepteerides, vahel kritiseerides. Mõnda kriitikat olen arvesse võtnud, mõnda lihtsalt ignoreerinud. Aga üldiselt me klapime. Hämmastav, aga me mõtleme päris palju samal ajal samu asju. Väljend "ma just mõtlesin seda sama" on üsna tavaline meie puhul, aga ikkagi teeb heameelt, kui seda kuulen või mõtlen. Aeg-ajalt ta siiski üllatab mind. Vahel mõne väljaütlemisega, vahel mõne teoga, vahel sellega, et on kuulda võtnud midagi, mida ma varem öelnud olen.
Mida toob tulevik? Eks näis. Planeerida ei ole eriti mõtet, sest plaanidel on kombeks muutuda.

3 kommentaari:

jupike ütles ...

hee, tundub, et mu väljas rokkimise tsükkel on seadistatud aastase vahe peale. Hmm. Eile tekkis vajadus ja mõte koos sinuga jälle kuhugi välja ula peale uut muinaslugu kogema minna. Aga võtame printsid kaasa ja lähme laupäeval?

jupike ütles ...

Unustasin täpsustada
NB1! Mu nv asupaik on lõunamaa kandis.
NB2! Mul on hea meel su pärast :)
NB3! Tuleviku pärast ei tasu muretseda. Ta tuleb niikuinii...

Unistaja ütles ...

Prints naudib mõnda aega Põhjamaist ilu (andsin talle isegi oma fotoka kaasa, et ikka palju pilte teeks). Kui lõunamaa kandis oled, siis tuleks kindlasti midagi toredat ette võtta. :)