16. november 2005

Miks lamp ei põle???

Eile kui ma koju jõudsin, vaatasin, et keegi on mu kalad külmetama jätnud, sest lamp ei põlenud (ja praegu on toas eriti külm, sest tuul puhub igalt poolt mühinal läbi ju). Läksin siis kohe lamp põlema panema, aga võta näpust - lüliti klõpsutamisest polnud kasu. Siis märkasin, et pirn on kuidagi lõdvalt seal sees, mõtlesin siis et keeran selle paremini sisse, siis aga avastasin, et see metallist osa seal otsas on küll kõvasti sees, aga klaasist osa tuli lupsti välja (ja hõõgniit oli ka katki muidugi). Seega tuli see pagana ots sealt kuidagi välja saada. Kahjuks esineb mul väike puudujääk tööriistade osas, mistõttu pidin käima küla pealt näpitsaid laenamas. Aga sellega asi veel ei lõppenud. Nii kui ma näpitsatega sellest metalljublakast kinni võtsin, väändus see küljest. Sama hästi oleks võinud hõbepaberist kinni võtta. Siis läks lammutamiseks. Parema ligipääsetavuse huvides lammutasin oma laualambi laiali (see käis palju rohkemateks juppideks lahti kui ma oodatagi oskasin). Vahepeal saabus Vivian koju ja soovitas mul juhe seinast välja võtta (selline tähtsusetu asjaolu oli minul nimelt kahe silma vahele jäänud). Igal juhul lammutasin ja kangutasin ja kätte ta sain. Nüüd tuli asi jälle kokku panna. Mis isegi õnnestus. Ja ka uus pirn leidus sahtlis, nii et kalad said jälle sooja :)

Kommentaare ei ole: