28. november 2005

Nädalavahetusest

Vaatasin, et pole ammu kirjutanud ja mõtlesin selle vea parandada.

Ka mina avastasin laupäeva hommikul, et näe maa on valgeks muutunud üleöö. Ilus oli. Ja esimest päkapikumütsiga tüdrukut nägin ka tänaval. Jõulukaunistused on ka igal pool üleval. Oma üllatuseks avastasin, et enam polegi ju väga vara neid üles riputada, sest pühapäeval oli esimene advent. Panin ka küünla põlema nagu kord ja kohus. Mulle meeldivad küünlad :)

Sel nädalavahetusel oli mingi Rocki maania (nii oli vist selle näitleja nimi, kes Skorpionikuningat mängis). Kõigepealt oli reedel film, kus ta peaosa mängis. Läks ja lõi korra majja oma kodulinnas. Päris vaadatav oli. Laupäeval aga näidati Muumia tagasitulekut. Seal alguses oli ka lõik Skorpionikuningast. Mis tekitas minus küsimuse, et millal temast selline võimuahne ja paha tüüp sai, sest Skorpionikuninga nimelises filmis oli ta ju hea tegelane. Aga tundub, et ta tehti hoopis pärast heaks tegelaseks, sest Muumia tagasitulek tehti enne kui Skorpionikuningas.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aga mina nägin eile tänaval päkapikumütsiga koera, vot see oli eriti lahe vaatepilt:D selline pisike must taks ja punane mütsike peas:)
ja kui öösiti väljas hulkuda (nagu nt mina:)), siis ei tule valge maa hommikul üllatusena:p

Triin

maailmaparandaja ütles ...

aga minul käisid päkapikud eile ja üleeile. Panen täna ka sussi akna peale, ehk tulevad jälle :D

kõige laisem laiskloom ütles ...

hehee, päkapikud.. laupäeval arutasime lastega pikalt laialt, et millal need päkapikud käima hakkavad (st kingitusi šušši šišše tooma..) ja jõudsime järeldusele et ikkagi uuest nädalast st esmaspäevast.. et pühapäeval ei ole veel vaja isa kummikut aknalauale panna :oD
ja ilmselt olen mina paha laps olnud, sest mul ei käi päkapikke:o(

mnjaa.. see Skorpionikuningas tegutses enne kui kõik need muumiad jms tegelased ja siis ta oligi veel hea.. halvaks hakkas/sai ta siis, kui ta Anubisega kokkuleppe tegi (see aitas ta kõrbest välja) ning põhimõtteliselt oma hinge ära müüs sellega.. enne kokkulepet oli ta lihtsalt üks auahne sõjapealik..